Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 28 juli 2017

Message in a bottle

                            Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik weer een kaartje voor jullie met het strand thema. hiervoor heb ik gebruik gemaakt van de DDD Shape Art mal 470.713.143 en het design papier is van under the sea paperbloc.


De mooie schelpenrand heb ik wat bewerkt met distress inkt net als de meeuwen.


Het leuke plaatje is afkomstig uit het leuke knipvel summer greetings 6013/0344.


Verder natuurlijk wat echte schelpjes, want ja die mogen niet ontbreken op zo,n leuk thema.


Wil je weten wat ik verder nog meer heb gebruikt kom dan gezellig langs op het blog van Noor & Zo en ik zeg dan......tot een volgende creatie maar weer.



Challenges:











6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Jolanda,
    Ben benieuwd wat er op het
    briefje in de fles staat hihihi

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kaart. Leuke plaatje heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een mooierd hoor Joland....leuke bij elkaar passende spullies gecombineerd...TOP.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige strandkaart. Zoveel moois op tezien. Wat een leuke knipvellen zijn dat!
    Leuk dat jemeedoet aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kaart. Leuke plaatje heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda