Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 14 juli 2017

Time for coffee

                              Goedenmorgen allemaal

Vandaag wil ik jullie weer is een mannenkaart laten zien, want ja ook al is het niet mijn ding toch horen die mannen erbij of niet.

                                                                               
Als basis heb ik de DDD mal Shape Art Medal 470.713.130 gebruikt en gemat met design papier verder de randjes van de takjes en doilie bewerkt met distress inkt.


Uit de oude doos leuke koffieplaatjes en bloementjes gevonden en een strikje mag ook hier niet ontbreken.


Wil je weten welke materialen ik nog meer hebt gebruikt kom dan gezellig een kijkje nemen bij 
Ik zeg tijd voor koffie en tot een volgende keer maar weer.


Challenges:







7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Jolanda,

    Krijg gelijk trek in een bakkie.

    Tot straks, leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi there What a lovely creation and I love all the texture and colours you have used. Thank you for joining us over at LTCCB and good luck
    Pen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is stunning. A beautifully designed card with gorgeous embellishments.
    Thank you for sharing this with us at Noor Design UK.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is stunning. A beautifully designed card with gorgeous embellishments.
    Thank you for sharing this with us at Noor Design UK.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your card. Beautifully designed and embellished.


    ตารางคะแนน

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous. Thank you for joining us at Crafty Girls Creations Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda