Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 18 augustus 2017

Happy birthday to me

                                            Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik een verjaardags kaartje gemaakt voor jullie met de DDD Shape Art label 5 470.713.144


En ja jullie kennen mij die wordt natuurlijk weer helemaal vol geplakt en ik dacht laat ik mezelf eens een kaartje cadeau doen aangezien ik a.s maandag verjaart hihihi en het kaartje is niet eens in het rose.


Ook van wat lekkers op zijn tijd daar hou ik van en al dit lekkers komt uit een en hetzelfde blok.


De afwerking natuurlijk weer met allemaal mijn favorieten mallen erop verwerkt, bloementjes en ook de vlindertjes mogen niet ontbreken.


Wil je weten wat ik allemaal hebt gebruikt aan materialen neem dan gezellig een kijkje op het blog van Noor & Zo 


Ik zeg of zing ....happy birthday to me happy birthday to me happy birthday dear........en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer. Fijne dag allemaal.



Challenges:









10 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Jolanda. Zoveel mooie details. En alvast gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very beautiful, I love the colour scheme and all the delicate details. Thank you for sharing at Ooh La la Creations
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Jolanda, zoveel te zien! Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is een hele mooie creatie geworden
    groetjes

    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful detailed birthday card! Such wonderful layers. Thanks for joining us at Love to Craft! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute! Thanks for sharing at Pause Dream Enjoy Challenges.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely card reminds me of a summer garden party. Thank you for joining us at The Crafty Addicts. Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very beautiful, I love the colour scheme and all the delicate details. Thank you for sharing at Ooh La la Creations
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely! Thanks so much for playing with us at Pause Dream Enjoy Challenges. Hope to see you again soon :)

    michelle (PDE DT)
    Purple Monkey Moments

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda