Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 21 augustus 2017

Things with wings

                                      Hoi allemaal

Tja kan toch echt merken dat ik vandaag een dagje ouder bent geworden, want ik was deze blogpost helemaal vergeten. Onlangs heb ik met een creatie bij Fussy and Fancy Friday in de top 3 gestaan en mocht ik meedoen als gast designer en het thema is things with wings nou en dit was niet moeilijk hoor.


Stempel die ik heb gebruikt is van Whimsy Stamps Fairy en die is weer heerlijk in het rose gedaan.


Ook heb ik me heerlijk laten gaan met de bloementjes en pareltjes, helaas geen vlindertjes, want ja die zijn er rond die tijd nog niet.....hoewel het zal echt niet gek staan op een kerstkaart.


Op haar vleugels nog wat xtra glitter aangebracht voor het mysterieuze van een fairy en de rand van de kaart sneeuwvlokken aan gebracht met een ijsbloementje erop.


Ik zeg geniet van de rest van deze mooie dag en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


Challenges:







20 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en nog een hele fijne avond!
    Je kaart is leuk geworden
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautifully card...love the shape and the snowflakes
    Cheers
    Dr Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW!! this is stunning. I love everything about it especially the 3d snowflakes
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunCreations
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful Christmas card. So many fabulous elements and I love the pink. Thanks for join our challenge at Creatalicious we hope you will join us again soon. Meighan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a stunning Christmas card! I love that sweet image and all of the gorgeous embellishments! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Christmas card with wonderful floral embellishments, thank you for joining the challenge at Ooh-la-la.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful greeting cards. Thank you for playing at Scrapping4fun
    Marjeta, GD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card thank you for joining us at OLLCB.
    Hugs Julie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!! this is stunning. I love everything about it especially the 3d snowflakes
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunCreations
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful Christmas card Jolanda. Thanks for sharing with us at Creatalicious and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a gorgeous card! Love that you used pink for Christmas. Your layers are just beautiful! Thanks for joining in the Scrapping4Fun Challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card, love the colours and all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a pretty feminine Christmas card.
    Thanks for joining in at the Alphabet Challenge blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a super fab card! Thank you so very much for sharing at Whimsy, Jackie DT member xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is one of the most beautiful cards I've ever seen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. She is beautiful in rose! An absolutely stunning card! Thank you for joining our challenge at Whimsy Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional glitter/bling” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy during my 5-week-trip to Africa…

    BeantwoordenVerwijderen
  18. HIFU ลู่ทางใหม่ ของการชูกระชับหน้า
    ของการชูกระชับหน้า ปรับหน้าเรียว กรอบหน้าชัด ลดเหนียง คาง 2 ชั้น ผิวกระชับมองอ่อนวัย ลดลางเลือนริ้วรอย ผิวมองเรียบเนียนขึ้นลดความหย่อนยานรอบๆร่องแก้ม ความกระชับของบริเวณใบหน้านั้นเป็นเรื่องสำคัญที่เพศหญิงแล้วก็เพศชายสนใจ ที่จะดูแลตนเอง แลเห็นและก็รู้เรื่องสำหรับการรักษา เลยนำเทคโนโลยีใหม่ๆที่ตอบปัญหาการดูแลรักษาแบบไม่จำเป็นต้องใช้เข็ม ชูกระชับบริเวณใบหน้าที่หย่อนยานคล้อย เติมเต็มคอลลาเจน กระตุ้นการผลิตเนื้อเหยื่อ แบบไม่มีอันตราย

    ทำ hifu
    ทำ hifu ที่ไหนดี
    ทำไฮฟู
    ทำ ไฮฟู รีวิว

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda