Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 15 oktober 2017

Letter for Santa

                                           Hoi allemaal

Wat een schitterend najaars zonnetje en ik zit nog steeds in de vakantie modus en geniet met volle teugen. En ja dan met dit mooie weer toch weer een kerstkaartje voor jullie voor de challenge van LHSM en het thema is anything goes/alles mag nou wie wil nou niet zo,n thema doen.


Dit keer dus ook is een kaartje in niet traditionele kleuren voor de kerst, maar gewoon in zwart, grijs tinten met een ietsiepietsie rose erdoor, want ja rose jullie weten het al.............


Natuurlijk heb ik het ingekleurd met mijn copics dit lieve hangler stangler stempeltje.


Het is niet heel goed te zien, maar de cadeautjes liggen in de slee van Santa misschien had ik de slee zwart moeten doen, maar dat is weer iets voor een volgende keer. Aldoende leer ik nog steeds. De sponsor voor deze challenge is:


Dus heb je nog niet genoeg kerstkaartjes of wil je juist heel iets anders laten zien dan kerst dan hoop ik jullie bij onze challenges terug te zien en neem gewoon even een kijkje voor de andere mooie voorbeelden van ons team en doe gezellig mee. ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:

















10 opmerkingen:

  1. Hoihoi

    Wat een prachtige kaart. Mooi zwart/wit tinten met een vleugje rose. Top gedaan Jolanda! Net als het kaartje hieronder.

    Geniet nog lekker even van de zon en jullie vakantie.

    Groetjes Ina xxx xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart Jolanda. Het lieve stempeltje heb je mooi ingekleurd en ik hou wel van deze kleurencombi. Je hebt de kaart ook heel mooi gedecoreerd met oog voor detail, echt een plaatje.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een schitterend kaartje Jolanda...er is zoveel moois op te bewonderen...Heel knap gedaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So pretty, lovely stamps and design, love the delicate muted palette.
    Thank you for joining us at Christmas at Sweet Stampin'
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart in mooie chique kleuren en prachtige details erop verwerkt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicteed to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel lief kaartje in deze rustige tinten en....uiteraard met een tikkeltje roze.....moet natuurlijk gewoon hahaha. Dankjewel voor je deelname aan onze challenges bij Marvelous Magnolia én Midweek Magnolias....2 designteam-member petjes op vandaag hier. xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely card, thank you for joining us at Midweek Magnolias for our ‘Anything Goes’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely creation! Thank you so much for sharing at Christmas at Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda