Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 20 oktober 2017

Xmas is coming

                                Goedenmorgen allemaal

O,jee mijn laatste vakantiedag alweer en dan ook al vroeg op, maar niet getreurd ik ga er nog lekker van genieten en wel met een bezoekje aan de beurs in Gorichem waar ik kaartjes voor heb gewonnen dus slechter kan mijn dag niet beginnen toch? Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt met de DDD card art label - spiegel is al een oudje, maar ook die doen het nog steeds goed .....bij mij in ieder geval wel.


Ja ik blijf die labels echt leuk vinden om te doen en dan ook nog is met het mooie nieuwe design papier van Joy rustic christmas.


Dit papier is echt heel mooi van kleur en tja het was wel weer is een keer tijd om weer wat in het rose te maken of niet?




Ja velen hebben hem al in hun bezit die prachtige winter wish sterrencirkel en hij is ook echt heel mooi. Het plaatje komt uit de serie knipvellen van joy holiday greetings christmas.



Verder heb ik het label bewerkt met natuurlijk bloementjes en glittertjes, want ik voel me eigen af en toe gewoon een ekster met al dat bling bling wat ik in de jaren heb verzameld hihihi.


 De tekstbanner heb ik door tweeen gedaan met een leuke tekststempel erop en de kerstklokken verwerkt met een mooie strik.


Ik hoop dat jullie er weer van hebben genoten en ik wens jullie een heel fijn weekend toe en graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:












7 opmerkingen:

  1. Een schitterende kersttag Jolanda...en die sterrencirkel is inderdaad een hele mooie stans..maar ook de andere accentjes passen allemaal super mooi bij elkaar...
    veel plezier op de beurs vandaag

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely BEAUTIFUL!!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘PINK’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So beautiful. Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
    Janis, Owner and Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk gemaakt, gezellig dat je meedoet bij Pearly Sparkles.groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful work. Thanks for sharing with us at OLL
    Lynn x
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning tag. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Shaped Card" challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a beautiful and ornate tag. So much lovely detail.
    Thanks for sharing with ABC Christmas Challenge and I hope you will join us again soon.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda