Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 15 december 2017

Kadoosjes


                                    Goedenmorgen allemaal

Jo met de banjo en mien met de mandolien.........ja het lijflied voor wandellaars denk ik zo nou ik ben dus voor ons wandelkluppie uit mijn comfortzone gegaan en heb een leuk kadoosje gemaakt met de DDD Box Art en het is me gelukt hoor en ook nog voor onze wandelavond af.


Tja en met die sneeuw van afgelopen dagen heb ik er maar een mooi winter thema van gemaakt met het mooie design papier van studio light woodland winter.


Het zijn er in totaal een stuk of acht geworden, want ja eentje maken was niet genoeg moest natuurlijk weer gelijk veel maken pfff.


Voor ieder doosje heb ik de zelfde opmaak aan gehouden alleen kleur van touw is het enige verschil.
En alle doosjes zijn bewerkt met mijn favoriete malletjes zoals deze kleine hulsttak.





Verder zit er in de doosjes natuurlijk een kleine verrassing, want ook wandelaars houden van een lekkernijtje zo af en toe na de wandeling hihihi.


Dus mocht je nog opzoek zijn naar iets leuks en aparts om kadooo te doen in deze maand zou ik zeggen ga eraan beginnen en je zult zien hoeveel plezier het doet.


En het hoef natuurlijk niet alleen kerst te zijn, want het kan ook een ander kadoosje worden en ik zeg dan weer heel graag tot een volgende keer maar weer. Fijne dag allemaal.


Challenges:














12 opmerkingen:

  1. Such a cute winter boxes. I like all pretty elements on it. Thanks for joining us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig! Heel mooie kadoosjes. Die zullen wel goed ontvangen worden!
    Dank-je-wel voor deze 3de deelname aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely GORGEOUS gift card holders! Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful! Thanks for joining us at the PDE Linky Challenge this week. Hope you have a falalalalalala! kReN@ http://afourthlife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning creations. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning gift boxes. Love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a cute gift boxes. I like all pretty elements on them!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy New Year.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What fab little gift boxes, super mix of stamping and die cutting.
    Thanks for joining us at the Alphabet Challenge blog.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Pause Dream Enjoy. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful work.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4fun challenge.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda