Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 10 december 2017

Let it snow

                                                 Hallo allemaal
Zoals de titel al zegt.....is het inderdaad gaan sneeuwen vandaag een witte wereld eigenlijk te vroeg want nog een kleine veertien dagen en dan is het kerstmis 2017 en wat gaat zo,n jaar hard en ook wat gebeurt er veel in een jaar. Ik denk alleen nu maar even aan de goede dingen en ik heb weer wat geleerd op mijn oude dag, want ja je bent nooit te oud om iets te leren. Ik heb voor jullie een schudkaart gemaakt er er is wat zweet aan vooraf gegaan hoor, maar dit is het resultaat geworden.



En ik voel me een klein beetje trots dat het me gelukt is en ja oefening baart kunst zullen we maar zeggen. Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de nieuwe challenge die vandaag van start gaat bij LHSM met het thema alles mag/anything goes.


Weer in die oude doos zitten snuffelen en kwam daar die hoekpons tegen dus weer grif gebruik van gemaakt en afgewerkt met die mooie stans.


Mijn Tildaatje is natuurlijk weer ingekleurd met mijn copics en de schudkaart gevuld met glitter sneeuw en kraaltjes.


En kijk Tilda nu eens stralen.......heb je zin om met ons gezellig mee te doen pak dan dat papier en die schaar, want we hebben weer en mooie prijs voor jullie en die komt van:

 http://www.therubberbuggy.com


Dus het thema is alles mag/anything goes maar wel met een magnolia, want we zijn een magnolia challenge blog en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer. Fijne zondag allemaal.



Challenges:






                                                                     

                         










10 opmerkingen:

  1. Een prachtig winters schudkaartje Jolanda...er is zoveel moois op te zien en het schattige Tildaatje heel mooi ingekleurd...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, die zweetdruppels zijn het wel waard geweest hoor Jolanda....wat een prachtige schudkaart met Tilda!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi model kaart! En soms kost een kaartje inderdaad een hoop tijd maar het resultaat mag er zijn hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a stunning shaker card Jolanda! I love the colours and beautiful design!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jolanda, I'm just popping back in with a DT hat on! As you know I love your card and want to thank you for sharing with us at Marvelous Magnolia, good luck!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige uitvoering van je schudkaart Jolanda ook je poinsettia's
    zijn prachtig! Je kaart is beeldig om te zien!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is a great card! Very unusual design and shine - I really like it - great job! Thank you for your participation with us Midweek Magnolia. Good luck, Mlarisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amazing Christmas card. Love everything about it ♥ ♥
    Thanks for playing along with us at Simply Magnolia
    xx Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Adorable card Jolanda.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland. Hope to see you again soon.
    Lou DT xo
    https://jemlouproductions.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda