Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 19 januari 2018

Vintages Roses

                                  Goedenmorgen allemaal

Wat een weer wat een weer en ondanks het gesnotter en hoofdpijn dat ik heb gaan we gewoon verder en heb ik een kaartje gefreubeld en alle gebruikte materialen kun je vinden op het blog van Noor & Zo en dit is mijn kaartje voor jullie gemaakt met de Shape Art Heart Tag van DDD.


Dit is echt zo gaaaf design papier........ dit wilde ik jullie niet onthouden....... het is echt niet alleen voor vintage te gebruiken zoals je kunt zien.


Ik heb heerlijk weer is een magnoliaatje zitten kleuren met mijn copics en de kleuren gewoon aangepast aan mijn papier dit keer.


Soms lukt het me vrij goed en soms denk ik gewoon ik heb het helemaal verknald en gelukkig kan ik het dan gewoon opnieuw stempelen en weer van voor af aan beginnen met kleuren.


Natuurlijk heb ik de nieuwe mal gekocht met die leuke bloem en zijn takjes en hij doet ook echt zijn naam eer aan, want het is ook net een chrysant en met name zijn blaadjes zijn heel real.


De bloem heb ik uit  het design papier gestanst, maar je kan ook gewoon een witte bloem stanzen en dan met disstress ink bewerken als je dat leuker vind.


Je ziet ondanks dat het slecht weer is en je eigen niet topvit voelt kan er toch iets productiefs uit je handen komen. Ik zeg fijn weekend allemaal en graag tot een volgende creatie maar weer.


Challenges:













6 opmerkingen:

  1. Your card is so sweet and adorable! I love that yummy little plate of heart shaped cookies! CUTE! That flower is amazing too! Thanks so much for playing along with us at The Double D Challenge Blog, Kitchen Is The Heart Of The Home Challenge, Donna, DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So so adorable! Love your overall design ... beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Kitchen is Where the Heart Is’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moarn dinnetje,

    Wat een ontzettende mooi kaart. Prachtige kleurtjes, lief magnoliaatje
    schitterend opgebouwd. Kortom ik vind hem super gaaf

    Goed weekend en liefs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Love the design.
    Thank you for joining us at Let's Craft and Create.
    Sabina DT

    https://artbysabina.blogspot.si

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I very much like your pattern it's beautiful,thank for sharing good i dea !

    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda