Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 12 januari 2018

Winter Wisches

                           

                                  Goedenmorgen allemaal

Vandaag heb ik een winterskaartje voor jullie gemaakt naar aanleiding van de sketch op het blog bij Noor Design Sketch Challenge en hier kan je er alles over vinden http://noortje-design.blogspot.nl het is zo,n leuke sketch kon de verleiding niet weerstaan.



En vind je hem niet cute die kat zittend op zijn gat in de koude sneeuw brrr moet er niet aan denken.


Deze kleuren zijn ook zo mooi om voor een gezellige winterse kaart te maken en natuurlijk heb ik weer gelijk een kerstkaart voor dit jaar klaar.


Een mooi labeltje met een mooie tekst......ik kon het niet laten om er een klein vlindertje erbij te plakken.


Voor gebruik van alle materialen neem dan een kijkje op het blog van Noor & Zo en voor nu zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer. Fijne dag allemaal.


Challenges:











12 opmerkingen:

  1. Het is weer een prachtig kaartje Jolanda en al is de winter hier
    nog ver te zoeken, geniet ik van de wintersfeer op je kaartje!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute! Thanks for joining us at Pause Dream Enjoy Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous creation! Thanks for playing with us at PDE Linky Party!

    Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda. Echt winters en hele mooie afwerking met die parelrand. Ik vind het een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous creation, love the image and design! Thank you for sharing with us over at Emerald City Crafts! Hope to see you again!
    Sherry x - DT for Emerald City Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda, your card is super cute, I love every single detail on it and your cat looks beautiful in the snow scene...!!!
    I'm happy to be now part of Ally's Angels together with YOU!
    Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This winter scene ist super fun. Love the pretty details! Thank you for playing along the Stempelgarten Challenge.
    Have a happy day, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Jolanda, what a wonderful card. The cat is so lovely and you arranged so wonderfully all the different elements and stunning details, it is simply perfect and made with tons of creativity!

    Thank you very much for joining us at the Stempelgarten Challenge.

    Hugs and good luck
    Claudia
    DT Stempelgarten challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd zeg !
    Groetjes Epie
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow!! This is gorgeous AND adorable! I love the dies you used.Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT
    http://anncard.blogspot.tw

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely card, Jolanda! The cat is so cute, and the delicate die-cuts are beautiful! Thanks for joining in at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely project and thanks a lot for joining us at Stempelgarten challenge. Unfortunately, we only allow one entry per person and month. So I will have to delete this linke from the drawing. Your first entry will stay in of course!
    ;-) Alex H.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda