Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 14 maart 2018

Ribbon or Twine

                                Goedenmorgen allemaal

Ik ben een beetje laat met mijn post, want hij had er gisteravond al moeten staan, maar ik ben gepakt door het virus......het griepvirus wel te verstaan en ja dus ik lag al heel vroeg onder de wol, maar alsnog hier mijn blogpost voor jullie, want bij Ally,s Angels is er een nieuwe challenge van start gegaan met het thema gebruik lint en/of kant en dit is mijn voorbeeldkaartje geworden voor jullie.


De ontvangster was er erg blij mee, want ook al is ze zestig jaar geworden ze is en blijft fan van Tinkerbell en zie hier.


Tinkerbel in de kleuren zoals wij haar kennen en natuurlijk verwerkt op mijn favorieten mallen.


Vlinders en bloemen de voorbode van de lente........maar dat is vandaag ver te zoeken en ik voel er al niet beter door. De prijs die we hebben voor jullie wordt beschikbaar gesteld door:


En dit is wat jullie kunnen winnen...........


Ja en wie wordt hier nou niet blij van.......al dit mooie kant en lint en bloementjes. Iedere kaartenmaakster wordt er wel van......ik ben er zowiezo gek op hihihi.


Dit was in ieder geval mijn voorbeeld voor jullie wil je er meer zien hop even over naar het blog van Ally,s Angels en zie wat mijn ander DT-collega,s ervan hebben gemaakt. De challenge duurt tot en met 30 maart 20.00 uur tijd genoeg om jullie mooie creaties te laten bewonderen. Ik wens jullie een hele fijne dag toe......ik duik me bed weer lekker in.....en tot de volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:












6 opmerkingen:

  1. Dan ben je een echte fan van dit feetje hè! Heel mooi kaartje voor de jarige Jolanda
    Succes met het maken van de kalender....ik ben benieuwd!!!!
    Niet ziek worden hoor....groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your layers, textures, and your eye for design. Tinker Bell is adorable! Thanks for sharing your creation for the "Easter/Spring" theme on the My Time to Craft Challenge Blog. All the best, Cathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful card, Jootje! I love the pretty colours - and Tinkerbell is so cute! Thanks for joining in at My Time to Craft!

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So lovely. Love the details...Thank you so much for sharing with us at Colour It Create It Show It Off challenge blog. Good luck to you!

    Jane DT for  https://coloritcreateitshowitoff.blogspot.com.au

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful. Thanks for sharing with us at Crafty Girls Creations.
    Hugs, Sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda