Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 30 maart 2018

Springtime....Eastertime

                                       Goedenmorgen allemaal

De zomertijd is alweer ingaan en hoewel het nog niet zo aanvoelt staat in ieder geval ghet paasweekend voor de deur. Wij blijven heerlijk gezellig thuis en mijn dinnetje en haar man komen en dus wordt dat heerlijk kletsen en misschien nog wel knutselen, maar mocht het mooi weer zijn dan gaan we zeker ons vermaken in de buitenlucht. Mijn creatie heeft alles met as weekend van doen.


Vandaag mag ik met mijn creatie meedoen als gastdesigner bij S4FC waar het thema is.....juist......maak een paascreatie en ja eigenlijk maak ik nooit iets of gewoon een kaartje, maar nu met twee kleinkinderen ga je wel eens uit je comfort zone en heb deze dus voor mijn kleindochter gemaakt in natuurlijk rose kleuren.....een echt meisje meisje dus.


Natuurlijk lekker vol gestopt met lekkere paaseitjes en de paashaas komt er apart bij, want die vond ik net iets te groot voor bij dit ei.


Tilda heb ik ingekleurd met mijn copics en net als de bloementjes in de kleuren blauw gedaan.


Als ik dit zo zie denk ik met weemoed terug aan mijn kinder jaren dat we eieren gingen zoeken in de tuin en bij slecht weer deden we dat binnen en dan zat ik tijdens het onbijt al te gluren of ik ze al zag liggen om er zoveel mogelijk te pakken te krijgen. Ja dat heb gevoel zat er al vroeg in bij mij hoor hahaha.


Zoals je ziet moest ik er ook nog een voor Guus maken, want ja je kan niet de een wel iets geven en de ander niet. En nu maar hopen dat ze het mooi, maar vooral lekker vinden hihihi.



Hebben jullie ook zin om toch nog een leuke kaart of creatie met het thema pasen te maken doe dan gezellig mee bij S4FC of neem een kijkje voor de andere voorbeelden en wie weet krijg je zin om mee te doen. Ik wens jullie alvast een heel mooi en gezellig paasweekend toe en graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:




5 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige post Jolanda en wat zullen ze opkijken van je
    creaties...ze zijn zo mooi geworden! en lekkerrrrrrrrrrr...jammie!
    Fijne Paasdagen hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful project, just lovely for our new challenge on Scrapping4fun.
    Welcome and thanks for sharing as a GD :-)
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe Jootje,

    Gave paas creaties voor Vera en Guus.
    Wij knutselen samen...de ervaring leert dat daar meestal weinig van terecht komt hahahaha ach zo lang het maar gezellig is. Zie je snel.

    Kuzzzz Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at 4CC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda