Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 3 april 2018

Hearts

                                         Hallo allemaal

Vanavond heb ik weer een kaartje voor jullie gemaakt met het harten/hearts dit is het nieuwe thema voor de challenges bij Allys Angels en verder ben je vrij ommaken wat je wil zolang er maar hartjes te zien zijn en het maakt niet uit of dit groot of klein is.....ik heb het ditmaal klein gehouden.


Zomaar is aan andere kleuren bezig geweest en gewoon wat papiertjes bij elkaar gezocht in de doos met afval, want soms zit daar gewoon nog zat papier in om te gebruiken.


Eigenlijk best grappig dat je gewoon de restjes later weer voor iets kan gebruiken, want ja het stapelt best allemaal wel op die papiertjes en je kan er toch iets mee fabriceren.


Een gehaakte bloem en nee die komt niet uit de haak bak, maar gewoon is door iemand gemaakt die dat weer verkoopt voor een goed doel en zo heeft ieder zijn ding wat ze graag doen. Nou als jullie dus zin hebben om ook iets met hartjes te doen zou ik zeggen doe vooral gezellig mee en de sponsor is:



Zij stelt een cadeaubon beschikbaar en dat is natuurlijk weer lekker shoppen voor niks en wie wil dat nou niet.


Jullie kunnen meedoen tot 20 april en heb je nou even geen idee van hoe of wat kom dan gewoon lekker even kijken op het blog en zie de leuke voorbeelden van de andere angels en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


CHALLENGES:





















3 opmerkingen:

  1. Gorgeous...thank you for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, I love the colors. Thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card,cute image and great layers and embellishments----Thank you for joining us at Love To Scrap
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda