Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 7 augustus 2018

Best friends for life

                                       Hallo allemaal

Vanavond is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Ally,s Angels met het thema dieren/animals. Deze keer heb ik gekozen voor een afdrukje/stempel van LOTV Man,s Best Friend.
Tja aangezien ik zins kort ook een hondenmoeder ben vond ik dit zo,n lieffie en werd dit dus mijn voorbeeld DT-kaart voor jullie.


En zeg nou zelf is het geen schatje...die kleine vent met zijn grote pet op en zijn beste vriend naast hem...dan smelt je toch als je dit ziet.


Dit was tevens mijn eerste afdrukje wat ik ging inkleuren met mijn FC potloden, maar wist toen nog niet waar ik hem voor ging gebruiken. Ik kleur altijd een paar afdrukjes te gelijk en daarna pas ik het papier erbij aan.


En vandaag heb ik dan eindelijk mijn ten miles designpapier gebruikt...ja die had ik ook al even in huis liggen, maar nog nooit aan toegekomen...is toch die heb van hebben hihihi.


De kaart is opgebouwd met de DDD shape art label 4 en natuurlijk met allemaal mijn favorieten malletjes. Heb je zien om mee te doen doe gezellig mee en ik zeg graag tot een volgende creatie weer.


CHALLENGES:









11 opmerkingen:

  1. Wat een lief/leuk kaartje Jolanda!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great project thanks for joining in at Crafting by Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze is echt super leuk, Jolanda! Gave vorm, schattig plaatje en mooie kleurtjes! Kortom: een toppertje!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute image, dies, and design! Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a sweet card! Thank you for joining us at challenge The Crafty Addicts.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a beautiful card.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun.
    Priya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig voorbeeld kaart heb je gemaakt, Jolanda. Prachtige dige, heel mooi ingekleurd.
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun
    Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met dit gaaf modelletje .Leuke digi mooie kleuren en papiertjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoihoi,

    Wat een ontzettende gave kaart, prachtig model en kleuren gebruik.
    En niet te vergeten super in gekleurd met je FC potloden, je hebt vast geen
    spijt van de aankoop.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card in honor of friendship. I love it so much.
    Thank you for sharing it with us at Scrapping4fun Challenge.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So cute ...Lovely!!! It’s beautiful...love it !!! Thank you so much for playing with us at Scrapping4fun challenges... Dt - Vidhi Jadeja 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda