Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 22 juli 2018

Zwemdiploma A

                                        Hallo allemaal

Een week geleden heeft mijn kleindochter haar A-diploma voor zwemmen gehaald......en gisteren waren zij gezellig een dagje bij opa en oma en dus kreeg zij een leuke zelf gemaakte kaart van oma.


Natuurlijk in het rose, want niet alleen oma vind dat een mooie kleur, maar ook Vera...althans dat dacht oma, maar dat is al weer veranderd, want nu is haar lievelingskleur blauw.....hihihi.


Tja zo zie je kleine meisjes worden groot....het gaat toch zo hard, maar gelukkig kunnen we er nog van genieten van die leuke kleine meisjes dingen.


Haar eerste diploma heeft zij op zak en nu na de vakantie op naar groep drie.


Maar eerst lekker genieten van je vakantie en natuurlijk heel veel zwemplezier. En voor mijn volgers die nog moeten gaan wens ik een hele fijne zomer vakantie toe en graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:












9 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart heb je voor je kleindochter gemaakt Jolanda. Leuke frisse kleuren en wat fijn dat ze nu haar zwemdiploma op zak heeft. Ze kan maar zwemmen met dit weer..lekker.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleindochter. Mooie vrolijk kaart heb je gemaakt. Lekker frisse kleuren, past wel bij het weer.

    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a gorgeous, cute card and it is perfect for our Fussy and Fancy Challenge. Thanks for joining us and I hope your granddaughter has a wonderful vacation...hugs. Jo. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful creation! Thank you for sharing with us over at Love To Craft! Hope to see you again!
    ~ DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute! Thanks for sharing with us at Sunny Day Crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That is such cute layering - and great circles! Cute coloring, too! Thanks for joining the current challenge at the Crafter's Cafe. Dorothy S, DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun and fabulous card Jolanda!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet card! Thanks for joining us at The Crafty Addicts.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda