Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 17 juli 2018

Babytime

                                                   Hallo allemaal


Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij ALLY,S ANGELS en het thema is BABY en ja ik ben voor jullie aan de slag gegaan en het is weer een rose geworden natuurlijk mijn favoriete kleur...hoe kan het ook anders.


Dit keer een stempel van WHIMSY STAMPS gebruikt genaamd: baby giraffe en als ik het nog goed weet was dit op de beurs in Gorichem waar ik dit lieverdje heb gekocht.


Is het niet enigggg ik heb er ook al eentje in blauw gekleurd liggen...het is gewoon een dotje.


Lekker van die zoete kleurtjes rose gebruikt een echt meisjesding. Ik zou zeggen pak je penselen, stiften of kleurpotloden of gewoon een knipplaatje en doe gezellig mee.


Voor het thema hoef je het niet te laten en de challenge duurt een maand.Ik wens je/jullie een hele fijne avond en tot de volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:









12 opmerkingen:

  1. This is SOOOO cute! I love it! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck!
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card! Thanks for joining us at The Sisterhood of Crafters Challenge. Marsha DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Jolanda!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG SO ADORABLE!!! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Your Favorite Color’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve babykaart Jolanda...het stempeltje is zo cute!!
    Heel mooi n jouw favorite kleur en een prachtig DT voorbeld!
    Zonnige zomergroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet and Cute! Thanks for joining us at Sunny Day Crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Jolanda, this is such a beautiful baby card! Love the sweet image and gorgeous design. Thank you for sharing with us at Creative Inspirations, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, met deze schattige stempel. Blijf het een lieverdje vinden.
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow super kaartje! Gezellig dat je meedoet bij Crafty Addicts.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Perfect layers and details for this sweet baby card. Thank you for sharing your card in our challenge at Whimsy Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Craft, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Absolutely gorgeous card! Love how you used animal print papers in the background!
    Many thanks for joining in the Whimsy Stamps Challenge this month!
    Debxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda