Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 5 december 2018

5 december...pakjesavond

                     Goedenmorgen allemaal

Vandaag hebben wij in onze FB groep Vintage and More iets heel leuks...het is tenslotte 5 decemberdus wat s er leuker dan uitpakken....wil je weten wat die verrassing is???check dan onze FB groep en misschien wil je meedoen...verder zeg ik niets...alleen laat ik een leuk tasje zien...met inhoud...maar die laat ik nu NIET  zien...hahahaha....het is tenslotte Sinterklaas....



en het blijft pakjesavond....voor degene die wel Fb hebben kom gezellig kijken en doe mee.


Natuurlijk weer een mooi plaatje van Syta gebruikt.


En verder lekker veel bling bling gebruikt.


Jullie kunnen meedoen tot 15 december 18.00 uur...ik zeg graag tot kijk bij Vintage and More. En voor straks een fijne pakjes avond. Liefsss Jolanda

CHALLENGES:






4 opmerkingen:

  1. So very pretty. A really lovely creation, smashing! Thanks for joining us over at CC-challenges this time.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow this is so gorgeous!!! Thank you fo joining us at Fussy & Fancy Friday this time
    Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A lovely gift bag!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional use a stencil” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done I really loved your work. It was very useful for me. Keep sharing more useful articles. Now it's time to avail Hi Viz Vest for more information.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda