Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 11 december 2018

Home for Christmas

                                        Hallo allemaal

Vanavond is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Ally,s Angels met het thema kerstmis/christmas...en hier heb ik een leuk afdrukje gebruikt van Mo manning.


Een kleine eskimo met zijn puppy,s die ik heb verwerkt op een van mijn favorieten malletjes.


Als ik dit zo zie moet ik aan mijn eigen pup denken die alweer is uitgegroeid tot een grote jongen en bijna 1 jaar oud is...wat gaat het toch allemaal snel die tijd...


de kaart is opgebouwd met kraft en verder heb ik wat restjes cardstock gebruikt voor mijn bloemen.


Kom gerust een kijkje nemen op ons blog en doe mee...want ook al heb of zijn de kerstkaarten de deur al uit...kerst 2019 ligt alweer op de loer. Ik wens jullie een fijne avond en graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:






11 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en superleuke afbeelding is dit! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Jolanda. Die lieve afbeelding heb je mooi van kleur voorzien vind ik. Ik moest wel lachen om je zin: "kerst 2019" ligt al op de loer..whaah, zo gaat de tijd nóg sneller ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaahw, kijk dan toch wat een dotje.
    Dit heb je echt waanzinnig leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is so beautiful. Love the image and your card design is super. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a gorgeous image. I like the beautiful colours you've used to colour and frame. Thanks for joining in at 52CCT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful project! I love it! Thank you so much for joining us in our challenge at Crafty Gals Corner. Looking forward to see you again next challenge.

    Judy Crafty Gals Corner DT
    Don't Mess With Me, I'm Scrappy {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi winters kaartje!
    Dankjewel voor het meespelen met onze Bingo!
    grtz Colien [4 Season Challenge blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for sharing your gorgeous project with us in the Love To Scrap Challenge Blog's December "Season's Greetings" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, LTSCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful, vintage card. Thanks for joining in 52 CCT.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I just adore your layers. This card is great. Thank you for joining us at 52CCT.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda