Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 18 januari 2019

Happy Birthday

                                       Goedenmorgen allemaal


Het is weer tijd voor een reminder voor de FB-groep Vintage and More waar het thema alles mag/anything goes is....dit kaartje is al verstuurd....vorig jaar en ik hoop dat hij is aangekomen...een heerlijk kaartje in mooie frisse winterse blauwtinten met kraft en natuurlijk in vintage stijl.


Achtergrond designpapier eenvoudig gehouden, want ja ik plak het toch helemaal vol bijna en dan valt er gewoon bijna niets meer van te zien van dat mooie desginpapier en het is gewoon een geweldige mooie combinatie van kleur...eigenlijk een favoriet kleur om mee te combineren.


Dit mooie plaatje komt natuurlijk weer bij Syta weg gewoon omdat zij heel veel vintage spulletjes verkoopt.


net zoals dit blauwe bloementje van stof....soms even goed snufflen in de bakken van haar kraam, maar dan kom je echt geweldige dingen tegen en denk dat ze niet onbekend is onder ons.


Heb je FB en wil je meedoen ga dan even naar onze groep door HIER te klikken en meld je aan als je dat nog niet bent....jullie kunnen meedoen tot 31 januarie 18.00 u dusssss nog tijd zat. Ik hoop je daar te zien en anders tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGES:







7 opmerkingen:

  1. Gorgeous vintage card, Yolana. Beautiful image and so many lovely details. Thanks for joining the Double D, "Looking Back in Time" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom ook zo graag bij jou kijken Jolanda wat weer een prachtige verjaardags kaart.
    Leuk om dat kant op kraft te plakken je vlinders zijn heel erg mooi! en de rest ook!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful vintage creation Jolanda! Gorgeous elements to showcase this beautiful image! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Looking Back in Time’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! This is a gorgeous creation that you have made. I love all of the vintage details and it really makes for a beautiful card. Thanks for joining with us at Double D challenge "Looking Back in Time." It was a fun one for me and I hope for you as well.
    Barbara DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful piece. Thank you for taking part in the January "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waw - What a Beautiful Card! so much detail, thank you for sharing it with us at Creatalisious Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional winter fun” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Aud Sentiments Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda