Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 10 januari 2019

I am back

                                  Hallo allemaal

Het jaar is alweer 10 dagen oud en vanavond start er weer een nieuwe challenge bij Ally,s Angels met nieuwe uitdagingen zoals het thema alles mag/anything goes....lekker doen wat jij leuk en mooi vind. Ik heb gewoon omdat ik er nog zin in had en stress wil voorkomen een kerst/winter kaartje voor jullie gemaakt, maar het mag net zo goed lente zijn...net waar jezelf zin in hebt en dat is zo makkelijk met dit thema.


Ik ben lekker aan de slag gegaan met het kaasplankje van DDD en de kleuren in het zacht groen gehouden...wilde eerst iets met paars doen, maar kon helaas het blok papier niet vinden...toen mijn kaart klaar was kwam ik het dus gewoon tegen.


Ik vond dit eigenlijk heel toepasselijk het plaatje...want dit is wat wij nog graag willen zien...gewoon een kaartje met de post krijgen...helaas neemt de media heel veel over en heel soms denk ik ik stop ermee dit is het laatste jaar dat ik stuur, maar ja wat moet ik dan met al die kaartjes die maak hihihi.


Een heerlijke toef met bloemen en takjes mag natuurlijk ook niet ontbreken op deze kaart...gewoon een beetje rustig gehouden, want ja we beginnen gewoon rustig aan en dan steeds meer en meer.


Heb je zin om weer te knutselen nu al die dagen voorbij zijn......doe dan gezellig mee jullie hebben een maand de tijd en voor meer inspiratie gewoon even op ons blog kijken en dan hoop ik jullie bij de volgende creatie weer te zien.



CHALLENGES:









10 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Jolanda. En ja... echte post is zoveeeeel leuker! Dit ook zo'n kaartje wat je graag op je mat zou willen vinden.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely awesome! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes using Dies from Companies carried at the DRU Store’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! This is just gorgeous! I love the soft colors you chose for this beauty! I'm so glad you decided to join our "Anything Goes using Dies from Companies carried at the DRU store" challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is absolutely stunning. Love the colours you have used. Thank you for taking part in the January "Love To Craft Challenge". DT Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This such a beautiful tag! I love your coloring paired with the ribbon and lace! Thanks for joining us and good luck with your entry! Please come back and see us!
    Hugs, Joy gdt Member
    https://craft-deebowz.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful festive card and I love all those gorgeous details - so very pretty!
    Happy New Year and thanks for sharing with us at our first ABC Christmas Challenge of the year.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous card and lovely design. Thank you for sharing at Winter Wonderland.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creatie, Jolanda. Zo mooi gekleurd! Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a gorgeous card - it took me several minutes before I could say I'd see everything, as there is such detail in this. Love it. Thank you for sharing and joining us at ABC Christmas Challenge. :) Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card with lots of details. Thanks for joining the challenge at Love to Craft Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda