Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 4 oktober 2019

Clean and Simple

                                        Goedenmorgen allemaal

Ja zoals jullie zien ben ik een keer uit mijn comfort zone gegaan...ik heb een CAS kaartje gemaakt...een kaartje voor een jarige vriendin en die van zulke kaartjes hou.



De kleuren ...daar houdt ze ook van en als je denk dat is easy...forget it...want zelfs met een cas kaartje wil ik het perfect hebben ook al zegt mijn gevoel van...het is niet af.


De mooie bloem is afkomstig van een desgin papier waar ik de naam niet meer van weet en heb ik uit geknipt en de rest bewerkt met pen, stempel tekst, plak parels en vlinders die ik uit wit cardstock en zwart cardstock heb geponsd en opelkaar heb geplakt.


Nu rest alleen de vraag of het kaartje in goede aarde valt...maar dat is afwachten dus. Voor nu zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGES:








10 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Jolanda,

    Echt uit je comfortzone. Deze valt vast in goede aarde bij je dinnetje;);). Ik weet het wel zeker want hij is net bij mij op de mat gevallen en staat nu te pronken bij de andere kaartjes. Dank je wel lieverds

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi CAS-kaart Jolanda. Dat vind ik ook altijd moeilijk hoor. Zwart-wit blijft een elegante combinatie vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful CAS design. Sometimes less is definitely more!

    Thanks for sharing in our 'Wings' challenge.

    Lin
    Dream Valley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This has come together beautifully! Love this entry, thank you for sharing with Creatalicious. Good luck and we all hope to see you and your wonderful creations again! Jackie DT member.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Just BEAUTIFUL! Thanks so much for playing in our challenge at Addicted to Stamps!
    Darlene
    ADDICTED TO STAMPS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a beautiful card ♥
    Thanks for playing along with our challenge at Lemon Shortbread challenges
    Hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A lovely looking card. Thank you for joining our challenge over at Creatalicious Challenges with your stunning creation.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional use a punch” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastic CAS Card. Thanks for joining us at LTCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda