Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 10 oktober 2019

Happy Birthday

                                            Hallo allemaal

Ja de herfst is nu echt begonnen, maar ik heb een gezellige verjaardagskaart gemaakt voor de nieuwe challenge bij Ally,s Angels waar het thema zoals altijd is alles mag/anything goes en nu had het ook een kerstkaartje gekund, maar de bak met verjaardagskaarten is aardig leeg dus vandaar.


Weer is een andere kleur gedaan dan rose en alles erop en eraan.


Alles  zoals plaatje,bingokaartjes en tekst komt uit een oud blok van Joy crafts genaamd La Vie Belle.


En ja dan is het lekker aan de slag met alles erop verwerken en als je dan denkt appeltje eitje heb je het mis gewoon mis hoor.


Aangezien ik niet gauw tevreden ben is er dus aardig wat heen en weer geschoven of weer een ander takje of ander vlindertje je kent dat wel.


En deze leuke papieren bloementjes van de goedkope winkel waar we met zijn allen toch wel minstens een keer de week komen om te snuffelen naar wat nieuws passen er dan weer mooi bij.


Ik zou zeggen neem een kijkje op ons blog en naar de andere mooie voorbeelden en doe gezellig mee, want het thema is easy...alles mag/anything goes en ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.
  



CHALLENGES:























5 opmerkingen:

  1. A really lovely collage creation, many thanks for sharing and joining in our 'Ribbons' theme at Allsorts challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely creation. Thank you for sharing at Allsorts and congrats;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card and so many details. Thanks for joining the challenge at Love To Craft Challenge Blog. Dorlene DT LTCCB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh that is just so gorgeous!!! I love all the beautiful embellishments and dimension! Thank you so much for entering our challenge at Crafter's Castle this month....good luck :)
    Hugs... Janie
    DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda