Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 11 augustus 2013

De kaartjes stromen binnen

Hoe leuk is dat de verjaardagskaartjes stromen nu al binnen en voel me gelijk al jarig. Wat een heerlijk gevoel geef dit al die kaartjes zelfs uit Belgie en ja dan ook nog is te bedenken dat uit die kaartjes een winnaar gekozen moet worden ppfff als ik er al denk krijg ik het er warm van hihi. Dus als je denkt dat lijkt me leuk om een verjaardagskaartje te sturen stuur me dan een mailtje voor mijn adres. En ja ik blijf in de feeststemming, want mijn vorige kaartje staat in de top 3 op 1 bij christmas challenge en dat is toch wel heeel leuk.En dan nu mijn kaartje het is dit keer anders dan anders geen digi, geen stempel, geen plaatje en geen challenge ik kon er in ieder geval geen een vinden dus dan maar gewoon me kaartje posten. En dit is me kaartje geworden, voor iemand die als hobby fotograferen heb. Ze komen morgen weer thuis van vakantie vandaar dat ik de kaart op de vakantie toer hebt gehouden. Niet te veel poespas en toch heeft het weer iets.
De vakantiestemming is gewoon bijna voelbaar  ja vakantie in nederland is niks mis mee heb zelfs nog aan de bewolking gedacht en dan te bedenken dat ze in belgie vakantie vierde hihi, maar als ze goed kijkt op het kaartje kan ze zien dat het onze regio is waar we wonen. Achter de camera is nog een kleine tag met met tekst te zien, want ze vierde haar verjaardag in de vakantie.

Je ziet het is echt iets heel anders voor mij, want ik gebruik eigenlijk altijd een stempelafdruk of digi, Een keer vreemd gaan kan dus hopelijk geen kwaad hihi. Bedankt allemaal weer voor jullie reacties op mijn vorige bericht ik blijf het heerlijk vinden om ze te lezen. Ik ga weer een rondje bloggen en zeg tot gauw maar weer. Liefsssss van mij.

                                                         XXX

7 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, Wat een prachtige kaart is dit geworden. Lekker stoer met de camera en het papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Je kaartje is super. Hele mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje
    en wat leuk dat je al zoveel verjaardagskaartjes binnen krijgt


    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi jolanda, Ik wil jw ook wel een kaartje sturen hoor, maar ik zie je e-mail adres niet.
    mijn adres staat op mijn blog, wil je daar dan je adres naar toe sturen, krijg jij van mij een kaart.
    Dit is ook een prachtige kaart, ik vind het ook tof voor je dat je in de top 3 van de CCWS staat, leuk hoor.
    Ik hoor graag van je .
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke vakantiekaart. Ik vind hem gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf kaartje Jolanda, mag je vaker doen hoor zonder plaatje of digi, want dit is prachtig en heel leuk voor de afwisseling toch! TOP.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart weer en leuk dat je hem zo toepasselijk voor die persoon gemaakt hebt.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda