Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 19 augustus 2013

Dear Santa

Ja nog 128 dagen en dan is het weer zover kerstmis en we zijn met zijn allen al lekker druk bezig met kaartjes maken zodat we straks geen stress hebben hihi. Ik had de smaak lekker te pakken met kaartjes maken, want gisteravond had ik er weer eentje af maar het werd te laat voor mij om hem nog te posten en er ligt er nu weer een ,maar daar moet ik nog een stempel afdrukje voor maken en kleuren. Heb ditmaal weer een kerstkaartje gemaakt en ja dacht wil eerst die andere af hebben, maar ik vind het veel te leuk om kaartjes te posten en als je zin heb moet je gewoon doorgaan. Dit is het kaartje geworden. Het afdrukje
komt uit een oude doos vol met nog meer afdrukjes en ook dat neemt tijd in beslag, want de een is nog leuker dan de ander. Het zijn allemaal afdrukjes gekregen van hobbymaatjes en vriendinnen. Toen wist ik er nog niet zoveel raad mee omdat ik net begon met scrappen en stempelen, maar je ziet wie wat bewaart.......heeft wat. Mijn kaartje doet niet mee met een uitdaging hihi kon er geen een vinden en als ik er nog een vindt pas ik gewoon mijn blog berichtje aan. Nou ik ga lekker aan een bakkie thee met een zelf gebakken zandkoekje van mijn buurmeisje die ze net kwam brengen mmmmm. En voor jullie zeg ik weer tot de volgende keer maar weer. Liefssssss van mij.

ps dit maal geen verbrand eten voor geschoteld voor de collega,s en bedankt voor jullie tips de vorige keer.

XXX

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit leuk gedaan, ziet er lief uit hoor.
    Mmmm zandkoekjes, lekkerrrr....
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,wat een lieverdje,jij blij dat je ze bewaard hebt. En wat een lief buurmeisje dat ze lekkere zandkoekjes komt brengen of zijn die alvast voor Santa? haha,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke maar ook een beeldige kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed bezig voor de kerst. Dat is al zo ja. Als de grote vakantie voorbij is.....dan gaat het hard. Ik heb er ook een aantal al klaar. Deze is weer super mooi. Heel iets anders dan de vorige, leuk is dat die variatie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is schitterend Jolanda, een toppertje van een kaart, ik mag ook weleens gaan beginnen met de kerstkaartjes, anders gaat het denk ik niets worden aan het einde van het jaar. Die van jou is in ieder geval super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een snoepie! Leuke stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die lief Jolanda, heerlijk toch als je met je voorraad vooruit kunt, blijft je portemonnee lekker dicht.
    Ik hoop toch wel dat mijn kaart aankomt hoor, ik ga mij lichtelijk zorgen maken, ik hoor het wel.Niet te veel snoepen hè, pas op je lijntje.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Super schattig kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart zeg! Prachtig en lieffff gemaakt en helemaal mooi achtergrond papier!I

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwww wat een super leuk kaartje Jolanda
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    ook dit is weer een snoeppie van een kaartje:)
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren.
    Je kerstkaart is een ware bjoetie!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda