Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 16 augustus 2014

Het lijkt wel een droom

Wat sta je dan gek te kijken als er zo,n mailtje binnen komt en ja dan toch nog is een keer lezen, want ik geloofde mijn eigen ogen niet, maar daar stond het dan toch echt......lijkt het je leuk om in ons team te komen......leuk,leuk ik vind het gewoon geweldig en heb uiteraard helemaal niet over hoeven na te denken en heb direct ja gezegd. Dus van af vandaag is het officieel ik zit in het DT van HobbyHomeHobby artikelen en heb er reuze zin in. Ja ik heb altijd zin om te freubelen hoor, maar soms had ik ook wel eens als ik van me werk kwam nou nu maar is lekker bank hangen of lekker een spelletje(s)op mijn tablet doen. En als ik dan weer is hier op blogs ging kijken had ik iets van tja die spelletje(s) ook ik had gewoon moeten freubelen dan had ik tenminste weer een (kerst)kaartje af gehad hihi, want dan zag ik overal al weer een nieuw kaartje verschijnen bij jullie en dan had ik weer iets van die spelletjes ook, maar soms is het nodig om even een uitstapje te maken en weer even helemaal opladen zoals het nu. Ditmaal weer een vintage kaart gemaakt voor een lieve volgster van me en ze heeft hem ontvangen. Dit is het geworden


Of ze er zo uit heeft gezien in haar jonge jaren wie weet, maar ik heb hem met liefde gemaakt voor haar.
Wil me kaartje mee graag mee laten doen bij de challenge van:

HV # 29  thema bingo en ik heb gekozen voor bloemen/lint/labels
DCZ # 12  thema alles mag en bij hoe kan het anders 
WLVC # 30 thema zeg het met bloemen nou wie gebruikt er geen bloemen op zijn creatie.



Hoewel het voor sommigen onder ons de vakantie er al op zit moet het voor mij nog beginnen nog twee dagen werken en va dinsdagmiddag half drie  roep ik luid VAKANTIE en dan heerlijk genieten samen met mijn vriendin en onze mannen die wij heerlijk meenemen op een dagje Knotsgekkekaartendagen in Zwolle vinden ze hartsikke leuk hahahaha.  Verder heet ik Annette, Martine, Nicolette en Cobie welkom op mijn blog en leuk dat jullie me gaan volgen.Wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe en tot de volgende creatie.



23 opmerkingen:

  1. Dit is een schitterende kaart Jolanda! Helemaal Top!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Jolanda gefeliciteerd met je dt-plekje dat komt vast en zeker goed!
    Je kaartje kwam ik net tegen op Facebook maar ook hier nog even zeggen wat voor schitterend exemplaar het is geworden.....super!
    Fijne avond nog
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Jolanda met je dt-plekje. Ontzettend leuk voor je. Je vintage kaart is een plaatje en de ontvangster zal er wel blij mee zijn geweest. Geniet van je vakantie...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jolanda,
    wat een pracht van een kaart
    en proficiat met je DT plekje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jolanda met je DT schap bij Hobby Home....geniet er maar erg van! Je kaart is een bjoetie...mooi vintage stijl...ik hou ervan! Wat heb jij nog een lekker vooruitzicht dat je de vakantie nog tegoed hebt!!! veel plezier en natuurlijk ook in Zwolle
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart en gefeliciteerd met je DT-plekkie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en ja eigenlijk niet vreemd dat ze je vragen je creaties zijn geweldig!!
    Zo ook deze weer

    Groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart weer, mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Wat leuk van je DT schap. Geniet ervan, zou ik zeggen. Dit kaartje is ook weer een beautie.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ie mooi hè Jolanda...dit zien wij graag bij WLVC...geweldig gedaan en succes.
    Fijne zondag, lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo wat super leuk voor je dat je gevraagd bent als DT er bij Hobby-Home Jolanda.
    Logisch want je creaties zijn altijd schitterend.
    Net zoals deze kaart, die staat hier te pronken op de kast, hij is in het echie nog mooier.
    Of ik er vroeger zo uit zag!!!
    Nou bijna, hi hi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje van een kaart en van harte gefeliciteerd met je DTschap...

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd, en heel veel plezier als DT-lid. Ik geloof heelgoed dat je dat mailtje nog een keertje hebt moeten lezen. Want het is ook wel ff iets als je wordt gevraagd als DT-lid.
    Ook vandaag laat je ons weer een prachtig kaartje zien. Super mooi gemaakt.
    Alvast een hele fijne vakantie. Geniet ervan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je kaartje ziet er FANTASTISCH uit mijn complimenten hoor. En wow wat een eer helemaal leuk voor je om in het DT team te zitten gefeliciteerd Jolanda....maak er wat moois van.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf joh gefeliciteerd! Leuk om in een team te zitten en heel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Jolanda, wat ontzettend fijn voor je maar natuurlijk ook voor hen om jou te kunnen toevoegen aan hun team.
    Je kaart is prachtig, wat een mooie kleuren en leuke details, prachtig gemaakt.
    Heerlijk om de vacantie in het vooruitzicht te hebben, geniet er lekker van.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaart, Jolanda. En wat leuk dat hobbyhome je gevraagd heeft om in het DT-team te komen. Van harte gefeliciteerd.
    We krijgen vast en zeker hele mooie creaties te zien.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hee leaf suske,

    Wat vind ik dit ontzettend leuk voor je. Geniet van deze kans en uitdaging, je hebt gelijk je eerste verjaardagscadeau binnen ;)

    Je kaartje is prachtig!!
    Zie je snel, leafs fan us xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gefeliciteerd met je DT plekkie bij Hobbyhome, heel veel plezier toegewenst.

    Je hebt weer een schitterend kaartje gemaakt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dubbel gefeliciteerd;eerst met je dt plekkie en dan natuurlijk met je verjaardag,geniet van allebei
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie creatie heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet aan onze challenge bij DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Jolanda. IK geloof dat ik nog wat in de vakantiestand zit. Gefeliciteerd met je dt-schap bij hobbyhome. Heel leuk voor je de kaart die je hebt gemaakt is supermooi. Lekker vintage. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda