Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

maandag 25 augustus 2014

Home Sweet Home

Wat is dit heerlijk  niks moet alles mag en dat heet  dan VAKANTIE en voor mij geen zon/strandvakantie, maar gewoon lekker iedere dag doen en zien wat hij brengt. Zo zijn we afgelopen week naar de KGK geweest in Zwolle en we dat is ik en mijn vriendin ( de mannen sjokte achter ons aan met onze aankopen  jaja die waren dus pakezeltjes voor ons hihhihi) en aangezien het toen ook mijn verjaardag was hebben we de dag lekker afgesloten met een heerlijk etentje. En ja toen we bijna thuis waren zijn we nog even doorgereden naar de action om daar ook nog maar even wat te halen hihihi of we nog niet genoeg hadden.Maar goed het is vandaag ook mijn eerste dag dat ik voor het HobbyHome-Hobbyartikelen challengeblog een kaartje mag plaatsen. Het is een creatie geworden voor een nieuwe woning of terwijl een verhuizing. En kan het nog toepasselijker zijn, want eigenlijk slaat het ook een beetje op mij, want ik verhuis natuurlijk een beetje mee, maar dan naar het Hobbyhomeblog. Het kaartje is voor een collega gemaakt en die was er erg blij mee. Haar dochter heeft nl een andere woning gekregen en ja die mocht ik dus voor haar maken. Dit is het geworden


Het designpapier is van Marianne Design  Paperbloc Country Home. Ik zou zeggen neem  ook is een kijkje op het Hobbyhome-Hobbartikelenblog  bij mijn andere collega,s er loopt nog een uitdaging challenge 12 en het thema is alles mag. En ja nu willen jullie natuurlijk ook weten wat ik zoal heb aangeschaft op die beurs.
Nou links zie je de aanschaf van de KGK en rechts is  die van de action. Ik ben verzagdigd.:)


 En het volgende probleem is hoe krijg ik alles weer netjes weg geborgen in mijn hobby hok hihihihihi.
Bij deze wil al mijn nieuwe volgers Liesbeth, Nans, Henriettte , Christa en Knutselthuisblijfmoeder welkom heten. Leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en hoop dat je hier inspiratie kunt opdoen.
Wens jullie een hele fijne dag toe en tot de volgende creatie maar weer.







12 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat fijn om te lezen dat je zo aan het genieten bent. Heerlijk toch. Lekker geshopt zo te zien én een hele mooie verhuiskaart gemaakt. Lekker toepasselijk dp en sleutels erbij, leuk!
    Succes op je nieuwe dt plekje,
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! WAt ziet er dit geweldig leuk uit zeg, prachtig gemaakt met mooie details. Leuk om te lezen dat je zo genoten hebt. Ik weet niet eens meer of ik je gefeliciteerd heb maar anders alsnog gefeliciteerd;) Je spulletjes zien er leuk uit, lekker genieten van al dat moois.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Jolanda!
    Wat mooi gemaakt....een heerlijk sfeertje en perfect voor dit thema!
    Een mooie binnenkomer bij HH!
    Ook genoten bij KGK in zwolle en wat een leuke spulletjes ook!
    Een goede start van de vakantie....dat er nog maar vele dagen als deze mogen volgen ;-)
    Fijne dag!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda het is een schatje! Geniet maar lekker van je vakantie, voor je het weet is tie weer voorbij. Jammer dat je niet zulk mooi weer hebt, maar het is wel mooi weer om te knutselen. Veel plezier nog! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Jootje,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Een geweldig begin als DT-er bij HH en voor de dochter van je collegaatje.

    Leafs Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, Jolanda. heel mooi gemaakt. En wat ben je heerlijk geslaagd met je hobby spulletjes.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Jolanda
    lekker hé niets doen alles mag, geniet er maar van meis.
    je kaartje voor Hobby-home is prachtig, mooie kleuren en zo mooi afgewerkt.
    Je nieuwe spulletjes heb ik op FB bewonderd, wat een mooie dingen heb je gekocht, daar kan je weer mooie kaarten mee maken.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hij is weer schitterend geworden, en wat heb je weer mooie dingen gekocht toppie.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf gedaan Jootje! En weer mooi spulletjes gekocht? Veel plezier met freubelen hoor hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,

    Je kaartje is prachtig. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje en een heel mooi DP. Goede inkopen gedaan zie ik wel. ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda