Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 22 september 2015

Het is weer voorbij die mooie zomer

                        Goedemorgen Allemaal

Ja helaas het is waar vandaag de eerste officele dag van de herfst is begonnen en dus......het is weer voorbij die mooie zomer, maar niet op het blog van WLVC hoor, want daar hebben wij de eerste reminder van onze challenge met het thema zon, zee en strand en die eerste reminder komt van mij.


Ditmaal heb ik designpapier gebruikt van pion uit de serie shoreline treasures en dit is toch wel een hele mooooie serie vind ik zelf. Nu heeft pion een wel hoog heb gehalte moet ik eerlijk bekennen.


Verder heb ik natuurlijk weer mijn noor malletjes gebruikt ook die hebben bij mij een hoog heb gehalte whahaha. Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie hebt gegeven om nog is lekker te mijmeren over de zomer vakantie en jullie kunnen meedoen tot 2 oktober 18.00 uur en natuurlijk hebben wij een mooie prijs voor jullie en die komt van 


Ik heb nog 1 dag te gaan met werken en morgen om 18.00 zegt deze dame tot over 3 weken, want dan start officeel mijn vakantie en ga ik lekker genieten, maar vooral uit rusten en lekker freubelen en tegen jullie zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.







7 opmerkingen:

  1. Weer een stralend mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige reminder Jolanda! Het papier is ook zo mooi hiervoor hè!
    De eerste officiële herfstdag, maar on officiëel hebben we er al heel wat gehad...lol... Je andere kaartje hiervoor, vind ik een topper! Met een heel hoog vintage gehalte....heel gaaf!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! En wat een mooie versieringen heb je weer gebruikt.
    Ja jammer dat de zomer voorbij is he. Is voor mijn gevoel weer veel te snel gegaan.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een bjoetie geworden, en ben weg van maritieme kaartjes en vintage twee vliegen in een klap.......SUPERrrr mooi
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart, Jo;anda ☺ heel mooi in deze kleuren en details. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart, Jo;anda ☺ heel mooi in deze kleuren en details. Alles past perfect bij elkaar.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Heel mooi kaartje en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda