Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 3 oktober 2015

Tea for two

Terwijl ik heerlijk van mijn vakantie aan het genieten ben is het alweer tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC en tja de challenge zon, zee en strand hadden we jammer genoeg niet echt veel deelnemers, maar was misschien het verkeerde thema in het verkeerde seizoen en toch geniet ik volop van het mooie najaars zonnetje dus ja zo gek was het thema toch niet. Maar over na het thema die we dit maal hebben en dat is TEATIME en is dit keer de keuze van Miranda.........nou dat moet toch niet zo moeilijk zijn toch en we hebben leuke plaatjes voor jullie op ons blog gezet dussssssssss laat ons maar eens zien wat jullie voor moois in petto hebben dit is mijn voorbeeld voor jullie lekker shabby


En zeg nou zelf..........ik had mooi designpapier van fabscrap liggen dit is een serie dat echt draait om de jaren 50 en 60 en daar zat deze mooie tussen en ja ik wilde die gezellige kletsende dames niet verbergen onder kantjes en strikjes en bloemen dus ben ik er omheen gaan werken moest wel even wennen, want ik ben altijd wel vol op de creaties, maar nu ik zo kijk vind ik hem in ieder geval geslaagd. Met deze creatie wil ik graag mee doen bij Duymelot thema shabby chic of vintagekaart en bij C2C # 27 en daar vragen zij ook een vintage creatie.


De nieuwe klimop van Joy heb ik door het hekje verwerkt en zo is het een gezellig terrasje geworden ergens in Parijs................ach ja ik zeg maar wat hoor, maar ik zie het gewoon helemaal voor me.
Natuurlijk hebben wij weer een sponsor met een mooie prijs voor jullie en dat is deze keer



Wil je weten wat voor mooie prijs dit is ga dan naar ons blog en dan zie je gelijk welke mooie voorbeelden mijn DT-collega,s hebben gemaakt jullie kunnen meedoen tot 17 oktober 18.00 uur
En tegen jullie zeg ik weer tot een volgende creatie maar weer.








5 opmerkingen:

  1. Prachtig papier Jolanda, nog nooit eerder gezien! Nee dat moet je dan niet vol plakken...das zonde! Het hekje ervoor met de klimop is goed bedacht! Ik ben weg van je kaartje!!! Wij zijn van het vol plakken maar........maar dit heb je zo mooi gedaan! Top!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wat een mooie leuke kaart idd zou niet mooi zijn op zo een prachtig papier te veel op te plakken zo is hij heel mooi !.
    Groepjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschoon thee kaartje je kunt er weer van alles op zien toppie.
    Mooie blog achtergrond, heb je het nu alleen gedaan of samen met Plony/
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda