Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 4 oktober 2015

Pocketletter

Wat is dat toch lekker helemaal niks hoeft alles mag dat is het toppunt van vakantie hebben. Van de week ben ik een dagje heerlijk wezen freubelen bij Plony en ik wilde graag eens een pocketletter maken, want dit is toch wel weer de nieuwste rage van het moment. Ik kan je zeggen het viel nog niet mee, maar ok voor alles moet er een eerste keer zijn. Moeilijk..... nee gewoon net als met een kaart je gevoel erin leggen en je zie wel hoe of wat het wordt. Ik ben best tevreden voor mijn eerste letter en er gaan er zeker meer komen, want ja het is echt heel leuk om te doen.


Ditmaal ook weer is lekker met een magnolia afdrukje bezig geweest en kan je zeggen ik moest even ontwennen van het vintage gevoel, maar de bloementjes en strikjes zijn ook hier toch aanwezig. Er had nog veel meer bij gekund voor mijn gevoel, maar de persoon die hem krijgt is van het CAS gevoel en eigenlijk ook van heel andere kleuren, maar goed een gegeven paard mag je niet in de bek kijken. 


Aan de achterkant van de pocket letter kan je een briefje of kadootje stoppen en dan kan je als je dat wil gaan swappen of terwel ruilen. Ik denk als er meer komen ik ze lekker voor mezelf houdt en in een map ga stoppen, maar ja je weet maar nooit.Met deze creatie doe ik graag mee bij K&k thema dieren KIC # 69  ook met het thema dieren. Nou ik ben benieuwd wat jullie van mijn eerste pocketletter vinden en kijk uit naar jullie reacties. Voor nu zeg ik tot een volgende creatie maar weer.




8 opmerkingen:

  1. Schattig lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eerste experiment is zeer geslaagd hoor! Heel mooi gemaakt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap dat je je er dan toch aan hebt gewaagd Jolanda! En het ziet er prachtig uit dus ik denk dat je eerste pocket letter wel prima geslaagd is hoor! En als je het leuk vind om te doen denk ik zeker dat het niet de laatste zal zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je PL heel goed gedaan Jolanda, want ik geloof je, dat je zegt dat het nog niet mee valt! Ik ga me er natuurlijk ook aan wagen en heb de PL bladen al in huis! Knap gedaan hoor en wat leuk om met Plony een freubel dag te doen!! Je bent zo enthousiast....er komt er vast nog één!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda ... ik vind jouw eerste pocketletter super geslaagd hoor ... Ik denk ook wel dat het niet je laatste zal zijn ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan en hele vrolijke kleurtjes Jo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je pocket letter is prachtig geworden, leuke magnolia prachtige kleuren
    Fijne vakantie, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leave Jootje,

    Je pocketletter is supergaaf gaaf geworden. Ik vond je al zo stil over wat je bij Plony had gedaan en nu weet ik het........ik ben namelijk de ontvanger van je allereerste pocket letter, jou kennende een collectors item, want hoeveel je ook maakt je gaat ze allemaal bewaren voor je zelf hahahahahaha

    Ik vind hem supergaaf en ben er heel heel blij mee!!!

    Ook al je onderstaande kaartjes zijn erguh mooi

    Leafs van je vakantie vierende dinnetje xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda