Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 11 oktober 2015

Let,s be Wacky

                               Hallo Allemaal

Vandaag heb ik die leuke monsters voor jullie. jullie hebben ze vast al ergens voorbij zien komen en ik wilde net weer even iets anders meedoen en heb er een mobiel van gemaakt met het prachtige design van paper bloc baby van Joy.


Dit is dus dubbel plezier want ik heb van ieder MDF monster beide kanten bewerkt en het ging niet van een leien dakje, maar na wat gemopper tegen mezelf kwam het uiteindelijk goed en toen ik begon met de gezichtjes te bewerken kwamen ze pas goed tot leven.


Iedere kant van het gezicht heeft weer een andere uitsraling gekregen.


De oogjes heb ik bewerkt met parels, knoopjes, kralen en hier en daar een wiebeloogje gebruikt.


Zoals je kunt zien heb ik veelvuldig gebruikt gemaakt van oogjes en monden en ja de gaatjes boren heb ik even uit handen gegeven.


Door de gaatjes heb ik trekveertjes gedaan en vanaf dat moment waren ze klaar om op gehangen te worden en nu bengelen ze lekker in een kamer. Met deze creatie wil ik graag meedoen bij DDBD wacky-brothers challenge en tegen jullie zeg ik tot een volgende creatie maar weer.











7 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Wat een super leuke monstertjes, je hebt er een leuke creatie mee gemaakt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Wat een toffe hanger. Leuk gedaan.
    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww Jootje,

    Wat een gave Wacky monster mobiel. Ik had hem al in zijn echie
    gezien en kan zeggen dat hij dan nog mooier is dan hier op de foto's.

    Heel mooi gedaan leave.

    leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan Jolanda! Echt eens heel wat anders....

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Jo
    Ondanks dat ik helemaal niet van deze poppetjes hou vind ik je mobile
    KEIGAAF geworden.....dat heb je fantastisch gedaan TOPPIE!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creatie heb je gemaakt leuk die monstertjes.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda