Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 22 oktober 2015

It,s stil xmas time here

                              Hallo Allemaal

Zo mijn eerste werkdagen zitten er alweer op nu alleen het weekend nog dus heb ik nu mooi even tijd voor jullie om weer een nieuw kaartje te laten zien en het is tevens de eerste reminder voor onze challenge bij WLVC met het thema vintagekaart/creatie  kerst en ja zeg nou zelf we zijn allemaal lekker bezig met kerstkaarten aan het maken om de stress voor te en wat is er dan nou niet leuker om gezellig mee te doen met onze challenge en dit is mijn voorbeeldkaart voor jullie geworden.


Ook hier heb ik weer heerlijk zitten rommelen met gesso en glitter, want ja ik vind dat dit er wel bij hoort bij het thema. Het plaatje is afkomstig van Maja design en ja je kunt wel zien waarom.


Denk je nou het wil mij gewoon niet lukken om die sfeer te creeren doe net als ik zet gewoon die kerst cd op en moet je zien hoe snel jij die sfeer te pakken heb of kom gewoon gezellig naar die mooie voorbeeldkaarten van mijn DT-collega,s kijken dan weet ik zeker dat je vingers gaan jeuken whahaha. Ook hebben wij weer een leuke prijs voor jullie die ditmaal beschikbaar wordt gesteld door:


Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
  HV # 43  thema kerst
                        Duymelot thema shabby chic//vintage.

Ook wil ik jullie bedanken voor de leuke en lieve berichtjes op mijn vorige blogpost en voor nu zeg ik dan ook tot een volgende creatie maar weer.





12 opmerkingen:

  1. Mooi met al dat kant!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda.Wat een prachtige kerstkaart met deze mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig Jolanda, dat roze bloemenkant springt er echt uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het blijft prachtig om te zien, dat roosjes lint en mooie kant Jolanda!
    Hele mooie vintage sfeer heb je gecreëerd en weer een kerstkaartje erbij!!!! Ik moet er ook nog heel wat hoor, haha
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart Jolanda...ik hou zo van deze sfeer...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt weer een mooie geplaatst, leuk hoe je alles hebt gecombineerd..!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een plaatje! je hebt weer prachtige materialen gebruikt en een heerlijk winters sfeertje gecreëerd!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Jo
    Je hebt twee schitterende creaties gemaakt, tja ik zet ook altijd mijn computer op kerstmuziek heeeeeeeerlijk hoor.
    Terug van een leuke maar vermoeiende herfstvakantie met de kleinkinderen SUPERrrrrr leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Jolande,
    Wat een mooie kerstkaart de roze bloemen springen er uit heel mooi zo op het kant .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi vind ik deze creatie
    gr
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda, Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt. En ook erg leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief. Zou het alleen mogelijk zijn dat je nog even goede link maak naar het webshopblog van AnMa? Sorry maar we moeten ons ook een beetje aan de regeltjes houden anders dan zou het nier eerlijk zijn. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda