Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

dinsdag 3 november 2015

Forever Young

                           Goedenmorgen Allemaal

Afgelopen weekend ben ik heerlijk naar de KreaDoe geweest en volgens mij waren jullie er ook allemaal, want wat was het druk en als ik zeg druk dan was het ook druk je kon gewoon over de hoofden lopen en ik ga ieder jaar, maar zo druk heb ik het nog nooooooit gezien. gelukkig heb ik kunnen scoren en mijn hobbyhok is weer iets voller geworden whahaha. Maar ik ga over tot de order van de dag, vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij WLVC en het thema komt ditmaal van Marjan en is maak een kaart of creatie met tenminste 5 bloemen en natuurlijk in het vintage, want ja wij zijn gewoon een vintage blog en dit is mijn voorbeeld voor jullie geworden.


de jongedame op deze foto heeft de kaart inmiddels al in haar bezit, want ze jl april 75 lentes jong geworden en is mijn lievelings tante en ik kan je zeggen ze is echt geen steek veranderd nog net zo slank als op de foto en zelfs geen haartje grijs te vinden en ze was er super blij mee.
De kleuren spreken voor zich kraft en wit en veel noortjes gebruikt.


Neem een kijkje op ons blog en je ziet gelijk de andere mooie voorbeelden van mijn mede DT-ers en natuurlijk zit hier weer een mooie prijs aan verbonden en die komt ditmaal van:


Ook met deze challenge hebben jullie weer twee weken de tijd en kunnen jullie je kaart of creatie inleveren tot en met 17 november 18.00 uur dus ik zeg kruip in je hok en pak die schaar en doe gezellig weer mee en wie weet is straks die mooie prijs van jou. Ook wil ik al mijn trouwe volgers weer bedanken voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post en voor nu zeg ik heel graag tot een volgende creatie maar weer.








13 opmerkingen:

  1. Wow, schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige kaart en zo mooi kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind deze kaart super mooi qua kleur en opbouw en ja, wij kunnen niet genoeg krijgen van malletjes kopen he?
    maar echt prachtige kaart.
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan. Werkelijk schitterend, dat kon niet anders dan dat je tante hier heel erg blij mee zou zijn.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje in dat wit met kraft Jolanda. Leuk dat je ook een foto van je tante erop verwerkt hebt, ik snap dat ze er blij mee was...héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh super te gek kaartje, prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje voor je lievelings tante
    leuk gedaan......Warme groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Jolanda. Mooie kleuren en details. Alles past perfect bij elkaar ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Jolanda. Mooie kleuren en details. Alles past perfect bij elkaar ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo,
    ik vind het latijd leuk als er op fb een directe link is naar je blog, kan ik onmiddellijk zonder zoeken je blogland bezoeken
    het is een prachtige kaart!!!
    grtjs
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart heb je gemaakt Jolanda.
    Mooie kleuren ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart weer.
    Mijn complimenten.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Jolanda. Schitterend! is je kaart geworden,. Zo mooooi samengesteld en de bloemen passe n er zo goed op. Je tante zal wel erg ingenomen zijn met deze kaart! Het is een plaatje. Mij zie je niet op de creadoe. Te druk... Nog een fijne zondag Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda