Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 18 november 2015

Get well soon

                           Goedenmorgen Allemaal

Onze tweede DT-dag zit erop afgelopen maandag waren wij weer gezellig bij elkaar en er is wat afgelachen kan ik je zeggen. natuurlijk hebben wij ook iets leuk gemaakt onder leiding van Miranda en ik hoop jullie dat gauw hier te kunnen laten zien, maar er moet ook weer een nieuwe challenge van start bij WLVC vandaag en dus gaan we daar mee van start. Het thema dit keer is beterschap en daarvoor heb ik het MDF-schild van DDBD gebruikt, want ook op deze manier kan je iemand blij maken.


En ach zoals je ziet ben ik weer lekker bezig geweest in mijn favoriete kleur rose............ik kan het gewoon niet laten, maar gelukkig ben ik niet de enigste met die tik whahaha.



Natuurlijk hebben wij ook weer een mooie prijs voor jullie en die komt van 


Wil je weten wat die prijs is neem dan een kijkje op ons blog en dan zien jullie gelijk de mooie voorbeelden van miin andere DT-collega,s en ook hebben wij als je die niet heb leuke plaatjes voor de challenge. Ook dit keer kunnen jullie weer mee doen tot 2 december 18.00 uur.
Met deze cratie wil ik meedoen bij:

K&K # 29  alles behalve rechthoekig of vierkant.

Voor wie nog niet weten wie of hoe wij zijn een paar leuke foto,s van onze DT-dag en als jullie goed kijken zie je een sneak peak van ons project.



O, jee ik vergeet bijna om Vigdis Kluver hier welkom te heten leuk dat je volger bent geworden en dat je mag genieten en inspiratie mag op doen ook wil ik tegen mijn trouwe volgers weer dank je wel zeggen voor alle leuke reacties op mijn vorige post en voor nu zeg ik weer tegen jullie tot een volgende creatie maar weer.







11 opmerkingen:

  1. Ik ben heel nieuwsgierig naar je eindresultaat van de DT dag, en je beterschapskaartje is een schatje. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je gemaakt de gene die hem krijgt zal denk ik gouw weer beter zijn met zon mooi geschenk.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow ik ben helemaal weg van je kaart.
    Zo mooi!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje zo een schitterend kaartje super romantisch .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zwijmel helemaal weg bij je schild, het is zo prachtig Jolanda!
    Alles past weer zo mooi bij elkaar...het is weer dubbel en dwars genieten van het mooie sfeertje! Ennuh het geeft niks dat je een roze tik hebt hoor...lol...er zijn er meer!
    Fijne avond en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een prachtig geheel! wat een gezellige meidencluppie ! groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige beterschapschild heb je gemaakt, Jolanda. Toppie. Die bloemen met het vogelhuisje, het plaatje en alle andere details. Super gaaf. ook je dt- dag zie er suoer gezellig uit en wat een leuk project heb je gemaakt. Beetje nostalgie deze camara's als ik het goed gezien heb ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Leuk zo'n DT dag. Ziet er supergezellig uit. Prachtige kaart heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan in deze mooie roze samenstelling.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je schild heb je heel mooi opgewerkt het is een plaatje geworden.Je bent druk bezig geweest ik heb er een paar gemist zie ik.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda