Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 10 juni 2018

Summerfeelings

                                     Goedemorgen allemaal

Heerlijk zo.n zondag een dag die je lui kan doorbrengen of een dag  gezellig met leuke dingen doen. Nou ik begin dus gewoon vandaag met een blogpost en wel een voor onze FB groep Vintage and More waar ik de reminder mag laten zien  met het thema zomerse kleuren nou ik dacht een mannenkaart is moeilijk......nou deze vond ik dus ook best wel even een nadenkertje hoor.


Ja bij zomerse kleuren denk ik aan strand, zwemmen,bossen en noem maar op, maar eerlijk gezegd heb ik hier dus echt lang over na moeten denken en uit eindelijk met dit als resultaat.


En nu dus een kaartje in shabby chique stijl geworden, want ook bloemen hebben mooie zomerse kleuren zo aan het begin van het warme seizoen en ja ik kon er niet omheen gewoon rose geworden. En je zal maar jarig zijn en zo,n mooie zomerse kaart bij je op de deurmat vallen of ik hou hem voor mezelf...ben tenslotte ook in de zomer jarig.


Dit keer heb ik ook een drie dubbele strik gemaakt....vond ik gewoon leuk om te doen en natuurlijk een DDD mal gebruikt gewoon omdat ze zo lekker werken en veel er op kwijt kan.


Heb je zin en je gebruikt FB en je bent volger doe gezellig mee met ons en link je foto hier naar toe dit kan nog tot en met 14 juni 18.00 uur en de volgende dag start er weer een nieuwe challenge. Ik hoop dat jullie er zin in hebben en kijk uit naar jullie kaartjes....voor nu zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer...en dat is sneller dan je denkt.


CHALLENGES:









3 opmerkingen:

  1. So beautiful, thanks for joining us at Crafty Friends, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for joining in the fun at Creative Inspirations, you make is gorgeous! Liz x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely tag, thanks for joining in with The Ribbon Girl June challenge, best of luck, Mary xx www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda