Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 17 maart 2019

Stormy weather

                                        Hallo allemaal

Ja eigenlijk zou het toch lente moeten zijn...kaartjes waar duidelijk lente op te zien is...maar nee hoor met het weer wat we nu hebben ben ik toch maar weer een kerst kaart gaan maken en dit is het geworden.


Via FB-groep van Tiets doe ik mee om iedere maand twee kerstkaarten in te leveren en de stress voor te zijn. Eigenlijk ook wel handig om ze gelijk te schrijven, want dan heb je daar ook geen stress van...lol...whahaha.



En gelukkig geen verplicht thema...gewoon maken wat je zelf leuk vind...zolang het maar kerst is natuurlijk. Dit mooie plaatje is afkomstig van Syta en kan je HIER vinden.



En zoals jullie gewend zijn van mij...natuurlijk een mooi bloementje erbij verwerkt en ook weer iets uit de oude doos, namelijk de bloemenponsen...ik dacht van MD...die had ik al zoalng niet meer gebruikt en kwam ze dus tegen dat ik dacht...o,ja die heb ik ook nog...oooh wat erg he, zoveel spullen hebben we dus.


De rest van mijn kaart gewoon weer met mijn favoriete malletjes zitten stoeien en wat andere erbij, maar dat bijt elkaar niet.Je ziet het niet echt goed, maar de kerstbomen zijn uit glitterfoam gestanst en op de bloemen ook zoiets weer uit de oude doos een pailletje geplakt. ik wens jullie een fijne zondag toe en graag tot een volgende creatie maar weer.




CHALLENGES:







10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerstkaart is het deze keer geworden. Mooi hoe je alles hebt gecombineerd.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Jolanda, het vogeltje springt er heel mooi uit en prachtig gedecoreerd!
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou willen dat mijn kastdeur aan het eind van het jaar vol hing met dit soort kaarten....
    Schitterend!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautifully delicate and vintage, wow! So glad you joined us at Creatalicious!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So, so, so beautiful! :)
    Thanks a lot for joining us at Creatalicious! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so beautiful! Thanks so much for joining us at Thr Holly and the Ivy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card - thank you for sharing at Winter Wonderland.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Jolanda !!
    Lentegroet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful creation and I love all the pretty details.
    Thanks for sharing with us at ABC Christmas Challenges and I hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a wonderful Christmas card with a lot of lovely details. Thank you so much for entering our E,F and G challenge at ABC Christmas Challenge this month. Looking forward to see you again.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda