Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 10 maart 2019

Laagjes/Layers

                                           Goedenmorgen allemaal

Vandaag is het weer tijd voor een reminder van mij op onze FB site VINTAGE AND MORE en daar hebben wij een challenge met het thema...laagjes/layers en jullie kunnen nog meedoen tot en met 14 maart 18.00 uur als je volger bent en natuurlijk FB heb....en dit is wat ik ervan heb gemaakt.



Een moeilijk thema is het niet, want iedereen houdt wel een stukje desgin papier over of wat andere restjes papier of een papieren doylie en zo vormt dat met elkaar laagjes voor op mijn kaartje.


Het plaatje weet ik niet meer van wie het afkomstig is, maar vond ik heel mooi hier bij passen. De grote bloem is natuurlijk.....uit de oude doos en is van MD



Het hart van het bloementje komt van die hele leuke winkel waar soms alles gewoon maar in je mandje valt hihihi. Voor de vintage look heb ik alle randjes met een paper distresser bewerkt en daarna met photo vintage inkt.


Natuurlijk mag de strik niet ontbreken met wat glittersteentjes om het helemaal af te maken.
Dus voor wie FB heeft doe gezellig, maar vergeet niet we zijn een vintage groep en ik zeg dan weer...graag tot een volgende creatie maar weer en die is sneller dan jullie verwachten.


CHALLENGES:










3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Je laagjes is voor ons makkelijker hè! Ook jij weet hier wel raad mee en ook je kleur gebruik is verrassend....geen roze whaha maar wel heel mooi weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card. Thanks for joining us at Pearly Sparkles this month for our "Make it Girly"" Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful vintage card. Love all the embellies you have added. Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda