Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 27 februari 2019

12 tags

                                    Goedenmorgen allemaal


Vandaag is het weer kerstmis op mijn blog.....ja ik weet het...het is schitterend lenteweer, bijna zomer weer kan je het wel noemen en dan kom ik weer met kerst op de proppen hihihi. Op FB doe ik mee met 12 tags en dan maak je iedere maand een tag...ik heb het tot nu toe in de kerstsfeer gehouden, maar het mag ook een ander thema zijn zolang je je maar houdt aan wat er die maand het thema is en nu was het dan voeg een extra label/tag toe aan je creatie en dat is natuurlijk appeltje eitje.


En dit is mijn tag geworden...eventjes weer heerlijk in het vintage gehouden ook omdat de kleuren zich daar goed voor lenen. Mijn tag/label is weer gemaakt met de DDD shape art tag net als die van januarie.



Dit heerlijke vintage plaatje komt echt uit de oude doos en is van MD...nog nooit gebruikt en nu kwam ik het tegen in een van mijn dozen en mijn tag was geboren zullen we maar zeggen.


En zie hier een deel van mijn extra labels die ik heb toegevoegd. Verder weer zitten stoeien met mijn favoriete mallentjes. Het strikje bestaat uit gaas/jute, zigzagband (ook uit de oude doos) en touw.


Dit was het weer voor vandaag geniet van het mooie weer en ik zie jullie graag bij een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:






5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje , en een tag toevoegen is ook niet zo moeilijk , dus géén zware bevalling.Leuk plaatje erop en weer een kerst kaart gemaakt.Moet er niet aan denken en vooral niet met dit mooie weer, dan ligt kerst voor mij nog heel ver weg.
    Maar wel goed bekeken want dan is de stress straks minder.
    Nog veel succes .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende creatie Jolanda tot de volgende keer !!
    Geniet van het buiten gebeuren , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely stunning - it took me several minutes to actually see everything, and I'm still not sure I did. Very vintage feel. Lovely. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge :) Lynda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow. This is fab!
    Thanks for sharing with us at Craftyhazelnuts Christmas challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beautiful creation. Thank you for joining us at Crafty Hazel Nut's Christmas Card Weekly Challenge - Myrna DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda