Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 10 juli 2019

Happy mooo day

                                            Hallo Allemaal

Hier zijn we weer voor een tweede maal vandaag, maar dit keer voor het challenge blog van Ally,s Angels en daar is het thema zoals altijd...alles mag/anything goes en heb ik dus een cute kaartje gemaakt.


Soms heb je die momenten dan ben je gewoon aan het snuffelen in al die dozen die je hebt staan en ik kan je zeggen dat is zo leuk om te doen, 


want daar kwam ik dit grappige afdrukje tegen en ja ik heb nog zo,n doos maar dan met allemaal uit gestanste papiertjes van bloemen tot blaadjes maar dus ook met teksten. En hoe leuk is dit een koe die geniet van de zomer met een bloem in zijn bek.


Bovenin de kaart een mooie bloem verwerkt die zij gelukkig niet kan pakken met haar bek en ook deze bloem is bewerkt met glitter en de takjes zijn van al een hele oude mal maar stond er leuk bij.


Zoals ik al zei een cute kaartje mede door het stempelafdrukje...dus wie zin heeft doe gezellig mee met ons de challenge duurt een maand en laat ons jullie creativiteit maar weer eens zien en ik zie jullie dan graag terug bij een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:














10 opmerkingen:

  1. Grappig stempeltje en je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoihoi

    Zo weken geen kaartje op je blog en viola daar is nummer twee van vandaag.

    Wat een gaaf kaartje. Ben benieuwd
    naar wat er nog meer uit je dozen komt.

    Kuzzzzzz Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute card! I love that little cow!
    Hugs, Joy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi.
    IK vind dit een hele leuke kaart met de leuke koe en een hel mooie afwerking eromheen.
    Super gedaan.
    Bedankt voor je deelname aan onze "Alles Mag" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card and I adore the cow! I'm so glad you joined our "Anything Goes" challenge at Dies R Us so we could all enjoy it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Perfect for our Challenge! So glad that you have shared your great artwork with us here at Always Fun Challenges. Good luck hun and do come back again!
    Jackie DT @AFC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG this is tooooooooo cute! LOVE IT! Thanks so much for joining in the fun at our Dies R Us challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DIES R US
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The cow card, is absouletly gorgeous. Good Luck with your entry. A Perfect Time to Craft, Karen Neil DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige kaart met de leuke koe Jolanda!
    Mooie details, super leuk.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. what a cute card love that sweet cow
    Thanks for joining us at craftdeebowz and good luck
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda