Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 10 augustus 2019

Kaart met labels/Card with tags

                                        Hallo allemaal


Vanavond is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij Ally,s Angels en het thema is zoals altijd alles mag/anything goes en daar kan ik me heerlijk in uitleven...lekker doen wat jezelf fijn vind om te maken...soms met verplichte thema,s ben ik dan zo moeilijk aan het doen terwijl het eigenlijk ook wel weer makkelijk is, maar omdat we teveel nadenken wordt het ineens moeilijker. Vanavond heb ik voor jullie een kaartje met allerlei labels gemaakt...niet wat je gewend bent, maar wel leuk om te doen voor een keertje...dus niet schrikken...je bent gewaarschuwd...hahaha.


Ja ik had het gezegd...niet schrikken en nu zijn jullie toch geschrokken....geen kant geen rose, bijna geen bloemen, maar wel weer vlindertjes...gelukkig zit er nog iets herkenbaar op. Het is soms gewoon heel leuk om je hok op te ruimen want je komt echt dingen tegen van...wat moet ik ermee en nou ja dit is er dus van gekomen.



In drie lagen opgebouwd...vogens mij noemen ze dit iets van loaded enveloppe, maar ik noem het gewoon een kaartje met tekst... en voor mij eigenlijk ook wel wennen zo zonder plaatje of stempelafdrukje/digi.


Van alles en nog wat gebruikt voor de labeltjes ...gewoon restantjes opmaken en dan kan er dus best wat leuks uitkomen.


En gewoon is uit je comfort zone gaan zeggen ze dan.


Nou ik hoop dat jullie niet te erg geschrokken zijn en dat jullie lekker gezellig met ons meegaan doen met de challenge...hij duurt een maand en we hebben een leuke prijs voor de winnaar..ga gerust langs neem een kijkje naar de ander DT bijdrage  en ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:












8 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,

    Jij bent echt uit je comfortzone gegaan. Ik zou op voorhand niet door hebben dat jij deze gemaakt zou hebben. Heel anders dan ik gewend ben van je.

    Het is een mooi kaartje maar je weet het ik ben eerlijk, geef mij je oude stijl maar. Des al niettemin mooi gemaakt.

    Liefs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrik niet zo snel hoor Jolanda en ook dit vind ik altijd mooi! Van alles wat en de jongeren vinden zoiets toch leuker! Heel knap gedaan om iets anders uit te proberen!!!
    Tot na mijn vakantie....xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig DT-project.
    Dank je wel voor je deelname aan Creatalicious Challenges
    Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello… Thanks for joining our ‘use lace and/or ribbon’ challenge with your lovely card and all your beautiful tags. It will certainly brighten someone's day! Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig uitgewerkt project heb je gemaakt. bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart, mooi modelletje en zoveel op te zien!
    Dankjewel voor het meespelen met onze zomerbingo bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute and fabulous idea full of love. Thanks for joining us at LTCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A lovely creation!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional distress it” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda