Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 21 augustus 2019

Summertime?

                                  Goedenmorgen allemaal

Het is vandaag tijd voor een reminder bij VINTAGE and MORE onze FB-groep en daar is het thema gebruik een randmal op je creatie en ik heb een kaartje gemaakt in zomerse sferen, want dat hoort nu eenmaal bij de maand augustus alleen is die zomer ditmaal ver te zoeken...het lijkt wel herfst., hoewel de vooruitzichten goed zijn....zomerse temperaturen dus wie weet.


Zomerse kaarten zijn...vind ik geweldig om te maken er zijn zulke leuke mallen voor om te gebruiken zoals de schelpenrandmal die ik heb gebruikt.


De randmal nu is niet aan de bovenkant of zijkant van mijn kaart gebruikt, maar gewoon op de kaart zelf en wel iets boven het plaatje gedaan.



Natuurlijk had ik voor jullie weer alles opschreven wat ik had gebruikt met name het plaatje, maar ja dat zal wel met opruimen in mijn prullenbak belandt ziijn, maar ik dacht dat het van pion design was.


Allerlei mallentjes gebruikt zoals jullie kunnen zien en ook alles weer beinkt met distress en de kleuren kraft met wit vind ik een supercombi om dit thema op uit te werken.



De meeste die bekend zijn met FB weten ons te vinden en jullie kunnen gezellig de hele maand augustus nog meedoen met vier creaties en het maakt niet uit wat voor thema zolang je maar een rndmal gebruikt en natuurlijk in vintage stijl. Ik hoop jullie daar graag te zien of hier op blogs en dan zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGES:












10 opmerkingen:

  1. Gorgeous creation with all the amazing details...beautiful!! Thank you for joining our challenge at The sisterhood!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jootje dit is een prachtige maritiem kaart.
    Zoveel op te zien, dat is echt leuk.
    Heel mooi samengesteld.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie vintagekaart in maritiem stijl Jootje. Prachtig gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW this is just gorgeous! LOVE all the detail! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautifully detailed project. Thank you for sharing with us at the Alphabet Challenge, and hope you can join us again soon ~ Janice DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous tag love the vintage image and all the beautiful dies.Thank you for joining us at Get Creative
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Jolanda,

    Wel de zomer is terug zoals je merkt....hitteplan in werking...

    Wat een schitterend kaartjes heb je gemaakt, ja ik pak alle 3 in 1 berichtje deze keer
    De stoere jongenskaart vind ik keigaaf, prachtig qua model en kleuren.
    De verjaardagskaart in zwart/wit rood is een chique geheel geworden en zoals je weet mijn kleurtjes en dan tenslotte Summertime, heerlijk de uitstraling van je kaart en alle alletjes die je hebt gebruikt, TOP!! met recht een vintage maritieme summerkaart.

    Leafs Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! So stunning! I love all the layers and shabby chic look to it! Very vintage! Thank you so much for entering our ATG challenge at Crafter's Castle this week. We hope to see you next time too!
    Blessings, Jeanie
    DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow. I love all the details in the card. Thanks for joining the challenge at Simply Create Too.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda