Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 15 augustus 2019

Stoere jongens, ferme kerels

                                            Hallo allemaal

Vandaag gewoon zomaar is een kaartje, nog geen bestemming, maar was erg leuk om te doen en een heel leuk modelletje dat ik nu al weet dat ik die meer ga maken.. het modelletje dan natuurlijk.


Het is de nieuwe challenge van Noor Design Groep op FB van de maand augustus en ik zag zulke leuke voorbij komen dat ik dacht dit ga ik ook is proberen om te maken..ben niet zo goed met technieken en meten, maar ...al zeg ik het zelf  het is niet slecht gedaan.


En dit plaatje vond ik toch wel zoooooo guitig daar moest ik gewoon wat mee doen...dit kan je niet laten liggen dus hop..hier heb ik ook de schaar ingezet, want tja hebben is een ding, maar er wat mee doen ook hahaha.


En zeg nou zelf bij zulke stoere jongens past best nog wel een bloementje wat ik weer heb aangetipt met glitter...niet te veel, want dat past dan weer niet bij zulke stoere jongens hahaha.


Natuurlijk hoort er bij zo,n zeepkisten race allerlei tandwieltjes zoals jullie kunnen zien en heb ik de kleuren lekker monochroom gehouden. Ik wens jullie een fijne dag en graag tot een volgende creatie maar weer.



CHALLENGES:




5 opmerkingen:

  1. O, wat is dit leuk! Ja het model spreekt me aan, maar ook jouw uitwerking!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Jolanda!
    Het model is gaaf,het plaatje ook!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje, dit is zo'n leuk model he. Heb ik ook al een keer gemaakt. Het plaatje doet me denken aan de Boefjes, misschien ken je dat wel.
    Het is een superleuk geheel! Leuk dat je weer meedoet deze maand met onze voertuigchallenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersonthbelog, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing your fantastic project with us in the Love To Craft Challenge Blog's August "Anything Goes" challenge and we hope to see you again next month!
    Hugs,
    Leslie, LTCCB DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda