Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 11 januari 2020

Horses in the snow

                                        Hoi allemaal

Vandaag laat ik jullie weer in kaartje zien met dieren in de winter het thema van de challenge op de  FB-groep van Syta.


Natuurlijk heb ik weer een DDBD-mal gebruikt en het design papier en plaatje van Syta...en dit kun je net als alle frutsels allemaal terug vinden in haar webwinkel.


En zoals je ziet kan ik niet zonder mijn favorieten mallentjes waar ik weer lekker mee heb gespeeld.


Deze keer heb ik mijn kaartje gemaakt in warme zachte grijstinten...het lijkt blauw op de foto, maar is toch echt grijs.


Op de link staat er een andere kleur bloem omdat deze mooie grijze nog niet in de webwinkel stond met het maken van dit blogpost.


Winterse kaarten wie houdt er niet van...nou ik hou wel van winterse kaarten behalve van het winter weer, maar gelukkig hebben we nog niet te klagen over het weer. Ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:










10 opmerkingen:

  1. Een prachtig winterse kaart. Hou ook niet van de kou ,maar mogen niet klagen.
    Mooie combinatie van kleuren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the soft blues. Thank you for joining in at Scrapping4funChallenges. DT Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart in winterse sferen.
    Ik houd ervan en Ja ook van winter, lekkere vrieskou met zon.

    Je hebt mooie stansen en kleuren gebruikt.
    En wat ik zo mooi vindt is dat er paarden op staan.

    Leafs fan Ina.

    Ps denk dat je ook kan link en bij 2sistersontheblog dassr vragen
    ze boerderijdieren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card love the shape and the dies.Thank you for joining us at Simply Create Too
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart en je hebt ook een hele mooie blog . Ik ben je gaan volgen
    Zou je ook eens een kijkje op mijn blog willen nemen en volgen?
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kaart, Jolanda
    Dank je wel voor je deelname aan Scrapping4fun
    Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie uitstraling heeft deze kaart, en de plaatjes zijn altijd zo mooi. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is my style of card. I love the look of it and the die cuts, lace, and pearls are fabulous. Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ! --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very beautiful card. Thank you for joining us at the Crafter's Castle Challenge. - Priya Satish DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda