Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zondag 5 januari 2020

Happy new Year

                                Goedenmorgen allemaal

Het mag nog steeds dus....wens ik jullie een heel mooi,gelukkig,liefdevol, creatief 2020 toe....een nieuw jaar met een nieuwe uitdaging....want ja het bloed kruipt waar het niet gaan kan...en vandaag post ik dus mijn eerste kaartje als DT-member van SYTA VAN GELDEREN...


De challenge heeft als thema... dieren in de winter...en helaas alleen voor diegene die FB hebben.




Het plaatje is afkomstig van knipvel 170817 en kan je HIER  of door op de foto te klikken vinden net zoals de mooie kerstster en de andere frutsels zijn afkomstig van Syta.


Op de mooie kanten kerstster heb ik een pareltje geplakt en de bloem bovenin bewerkt met kant en wat glitter.


Verder heb ik natuurlijk met mijn favorieten mallen gestoeid om het tot een mooi geheel te krijgen al met al is mijn eerste kaartje van 2020 weer een feit. Ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:

















9 opmerkingen:

  1. Hoihoi Jolanda,

    Allereerst wat fijn voor je dat je in het DT team van Syta mag deelnemen.
    Lokwinske leave!!

    Je kaartje is een beauty, prachtige kleuren en de mal die gebruikt
    hebt in het midden is schitterend.

    Kortom ik heb zitten genieten.

    Fijne dag verders en leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende creatie! Super mooi gemaakt met zoveel mooie details. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh WOW Jolanda, what a beautiful card! Love all the gorgeous details. Thank you for joining us at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie Jolanda! Heel veel mooie spulletjes heb je gebruikt een top begin.
    Gefeliciteerd als Dt lid bij Syta!
    Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very pretty and beautiful card. I love the colours. Thanks for taking the time to enter our challenge at Creative Inspirations and good luck Jayne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is stunning! I love that image and the gorgeous dies you used! Thanks so much for joining us at Sparkles Monthly.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello... it’s so lovely to see you have shared one of your gorgeous cards with us. Thanks for entering your beautiful Christmas card into our ‘Something New’ Challenge. Good luck in the draw and hope you will come back again soon.
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, such a wonderful card with so many lovely details. Thanks so much for playing along with us over at ABC Christmas Challenge. Hope we see you back again next month!!
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous and elegant Christmas card! Such beautiful details. Thanks for joining us at LTCCB
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda