Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

vrijdag 20 december 2019

Teatime

                                           Goedenmorgen allemaal

Vandaag is het weer tijd voor een reminder van de challenge bij  Vintage and More op FB met het thema feest....en dat kan van alles zijn en ik heb dit keer voor een huwelijkskaartje gekozen.



Eindelijk ook is een keer mijn theepot van DDBD gebruikt en omdat we een vintage groep zijn weer lekker met kantjes en pareltjes bezig geweest.


Het bruidsboeketje in sepia kleur en van daar uit mijn kaartje opgebouwd.


De bloemen zijn bewerkt met glitter voor meer feestelijke touch. Voor diegene die FB hebben jullie kunnen meedoen tot 29 december 18.00 uur.


Dit zal tevens mijn laatste kaartje als DT-Member van Vintage and More zijn...wegens prive omstandigheden verlaat ik de groep waar ik twee jaar met heel veel plezier aan heb bij gedragen. Ik wil daarom Plony heel hartelijk danken dat ik een member van haar team mocht zijn en dat ik ze ga missen...dank je wel Plony en alle anderen van het team voor jullie vertrouwen in mij.



Challenges:







5 opmerkingen:

  1. Fantastic shaped card. I really like this, so pretty.
    Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl
    TTCRD DT
    Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card and I love the tea theme! Thanks for joining the Crafter's Castle Challenge! -Tasha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieverd,

    Laatste dag van het jaar nog een bij je langs op je blog. Je neemt
    in stijl afscheid als DT lid van Vintage and More. Wat spijtig dat je deze keus
    hebt moeten maken. Ik weet hoe trots je hierop was en dat Vintage jou ding is.

    Ben ook trots op je keuze om voor je zelf te kiezen.

    Leafs fan Ina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een theepot , helemaal in mijn straatje. Jammer dat je hier mee ga stoppen maar denk dat dit besluit niet makkelijk valt. Succes met alles wat er verder op je pad komt,en bedankt dat we hebben genoten van je voorbeelden.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jolanda wat lees ik nu...je stopt bij Vintage and More? dit zal geen makkelijke keuze zijn geweest, want wat heb je prachtige voorbeelden gemaakt als DT!!! Ook je theepot is zo gaaf met kant glitter en super vlinder!!! Soms gaan dingen hoe ze gaan Jolanda en hebben we even meer tijd voor ons zelf nodig! Je stopt niet met je blog, dus blijf ik je zo trouw mogelijk bezoeken hoor!!! Ik wil je het allerbeste wensen voor 2020 en tot blogs!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda