Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

woensdag 1 juli 2020

Loaded paperbag

                                    Hallo allemaal

Zoals iedereen heb ik ook een TO DO LIST en ik wilde dus ooit is een keer een loaded envelope maken en samen met mijn vriendin Moon zijn we daar is lekker mee aan de gang gegaan. Het wordt dus een blogpost met heel veel foto's...veel kijk plezier zou ik zeggen.



Deze creatie heeft zijn bestemming inmiddels al bereikt, maar gewoon nog even geen fut gehad om het op mijn blog te plaatsen.


En dit is dus mijn tweede lolly pop die ik gemaakt heb en op de achterkant van de lolly pop heb ik nog een soort van etiketje geplakt...helaas geen foto van gemaakt.


Dit is ook weer een enveloppe in een enveloppe.



Dit alles zit allemaal bewerkt aan de voorkant van de papieren zak die is gebruikt.



En dit zit er in de papieren zak verwerkt een soort van mini albumpje.


En zo ziet de binnenkant eruit van het mini albumpje...pockets gemaakt met daarin tags.


En zo is ziet de zijkant eruit van de loaded enveloppe


De voorkant van de loaded enveloppe heeft twee pockets..een met kant en parels verwerkt en de andere pocket die is wat dieper zit er achter.


En dit was dus mijn loaded enveloppe voor jullie...de plaatjes die ik heb gebruikt komen bij Syta  vandaan en natuurlijk het kant en strikjes met pareltjes...natuurlijk ook weer met mijn favoriete malletjes gespeeld. Een lange blogpost dit maal , maar ik zie jullie graag bij een volgende creatie weer.


CHALLENGES:








6 opmerkingen:

  1. Prachtig Jolanda. Wat een werk moet dit zijn geweest.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je vol geladen envelop Jolanda en prachtig zoveel foto's want zo zien we goed alles wat je hebt gemaakt! Je lollipop ook weer leuk hierbij en de ontvanger kon op ontdekkings-verrassingstocht en keek vast haar ogen uit!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! great scrapbook fold and pocket card.It all shows your hard work here. Amazing!
    Thank you for sharing your work with us at https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/
    DT Sneha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous creation, love all the details
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een hoop werk is dit geweest maar wat mooi!
    De lollypop vind ik zo gaaf, ik heb er ook eens eentje gemaakt, heel leuk om te doen.
    Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Crafts, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk gemaakt
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda