Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 9 juli 2020

Zon, Zee, Vakantie/Sun, Sea, Holiday

                                             Hallo allemaal

Vandaag heb ik voor jullie een zomers kaartje...hoewel buiten de zomer ver te zoeken is is er deze maand een nieuwe challenge bij Syta,s Kaartengroep op FB met het thema zon, zee en vakantie van start gegaan en dat onderwerp spreekt mij wel aan...vakantie dan...ook al ga ik pas in oktober.


Dit maal geen ddbd mal gebruikt maar gewoon recht toe recht aan kaart gemaakt met kraft als basis.
Met natuurlijk weer een prachtig plaatje van Syta.


Het plaatje is afkomstig van KV 170501 en AV 180814 heb ik gebruikt en zoals je ziet de leuke strandmallen van mijn favoriete merk.


Het houten anker en knoop kun je allemaal terug vinden in de webshop van Syta. Het houten hekje komt uit de oude doos en als ik mij niet vergist ooit een keer op een beurs gekocht, maar vraag niet welke, want dat kan ik je echt niet meer vertellen.


Geen strikje vandaag hoewel dat heus niet misstaat, heb ik wel een bloemetje uit kant geknipt en een klein pareltje op verwerkt. Ik zou zeggen graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:







13 opmerkingen:

  1. Hee Jootje,

    Het weer laat ons inderdaad een beetje in de steek. Gelukkig hebben we onze hobby.

    Wat heb je een prachtige kaart gemaakt, geweldige met de houten elementen. Geen rose,strik of bloemen deze keer bij je.

    Van mij mag je meer van de kaarten maken. Ik vind hem super.

    Leafs fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit Maritiem kaartje Jolanda...zo een prachtige details erop...
    Groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! So beautiful card!

    Eivor,
    DT member at Stampers Delights
    (My blog: Crafts by Ejja )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this piece of work is stunning, thank you so much for joining us at Allsorts and at Crafty Friends xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Jolanda. Blijft een leuk thema om mee te werken vind ik.
    Liefs Bianca xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for joining us at Allsorts with your lovely project!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitgewerkt kaart heb je gemaakt Jolanda, er is zijn heel veel zomerse dingen op te zien.Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for joining our Circles challenge - your beach themed card is absolutely wonderful. Good Luck and hope to see you again soon.
    Diane Louise (Team Leader, Crafty Friends Challenge Blog) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Absolutely gorgeous!! Thank-you so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! 😊 Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige zomerse kaart Jolanda!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Jolanda,
    hij is enig! En op en top zomers.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje, zoveel op te zien!
    Bedankt voor je deelname aan onze zomer-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great card! I love all the details that you have put into it! Thank you so much for entering our Challenge at Crafter's Castle this week. Good luck!
    Blessings, Jeanie Ellis DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com
    Scrapbookingmamaw MyBlog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda