Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 18 maart 2021

HAPPY EASTER

                                            Hallo allemaal


En ik zit nog steeds in de paaskaartjes ...vandaag een vintage paaskaartje. Dit is de maand challenge op FB bij Syta,s kaartengroep. 


Het is een kaartje met zacht gele tinten geworden met natuurlijk mijn favorieten mallentjes en de spulletjes van Syta erop verwerkt.


Een heerlijk ouderwets plaatje ...ja nostalgie...vroeger toen ik kind was weet dat ik ook een blauw jurkje aan had met pasen en dat is echt heel lang geleden, want jurken draag ik echt niet meer hahaha.


En nu maar hopen dat we een paar mooie zonnige paasdagen gaan krijgen.


Voor nu zeg ik graag tot een volgende creatie maar weer.

Gebruikte materialen zijn:
DDBD-470.713.206
CS-wit
AV-180815
KV-180208
MIXED UP-6002/1564
JOY-ANGEL 6002/1599
JOY-BRANCH LEAVE 6002/0939

CHALLENGES:





 


1 opmerking:

  1. Je laatste kaartjes zijn weer heel mooi Jolanda en je bent helemaal in de paas sfeer!
    Zou fijn zijn een mooi paasweekend met een lekker zonnetje erbij hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda