Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 20 maart 2021

Oudje van stal

                                              Hallo allemaal


Dit kaartje had ik al even klaar en de ontvanger heeft hem ook al binnen, maar ik moest hem gewoon nog posten hier. Eindelijk heb ik mijn FC kleurpotloden weer van stal gehaald en een leuke stempel ingekleurd. Te lang niet gedaan en ik zag via FB ze gewoon voorbij komen..iedereen had volgens mij gewoon zin in de lente met al die mooie frisse kleurtjes en zo gezegd zo gedaan dus.



Zoals ik al zei stempel is ingekleurd met FC potloden, magnoliastempel en verder wat oude favorieten mallentjes gebruikt zoals vlinder, takjes en stans waar Tilda op staat...de andere vlinder en srtikje zijn afkomstig van Syta. Ik wens jullie een heel zonnig weekend toe en graag tot een volgende creatie maar weer.


CHALLENGES:





5 opmerkingen:

  1. Yeahhh een magnoliaatje.

    Heel mooi Jolanda.
    Prachtige kleuren en gekleurd, zo heerlijk ontspannend.

    Benieuwd of er binnen nog magnoliaatje of andere stempeltje
    uit de oude doos komt.

    Zonnetje is ver te zoeken....

    Goed weekend Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gekleurd en samengesteld! Altijd leuk om iets uit de oude doos te toveren, toch? Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke, mooie voorjaarskaart Jolanda. Tilda is mooi ingekleurd en je hebt de kaart ook heel fleurig gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous card!!! I love everything about it!!! Thanks for joining us this month at Simply Magnolia, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so lovely. Thanks for sharing with us over at Simply Magnolia.

    - Hanna, DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda