Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

donderdag 16 september 2021

Mannending

                                           Hallo allemaal


Eindelijk weer even terug op blogger, om persoonlijke redenen heb ik helemaal niks meer gedaan en ik beken eerlijk dat het gevoel om iets te creeren er nog niet is...mijn hoofd is gewoon nog helemaal leeg en de tijd zal leren wanneer ik weer helemaal terug ben.Toch heb ik iets voor jullie dit was al klaar maar nog niet gepost en dacht bij mijzelf nu ga ik zitten en een blog post maken...nou de blogpost is kort maar in ieder geval veel foto,s om te bekijken. In Syta,s kaartengroep op FB is het thema van de maand September mannen en dat is gewoon niet mijn ding, maar heb toch een albumpje weten te maken met de plaatjes van Syta... ik zou zeggen kijk en geniet.


Voorkant album



Achterkant album







4 opmerkingen:

  1. Hoi lieverd,

    Mannen thema kan wel niet jou ding zijn, maar dat is aan je album
    niet te zien. Prachtig.

    Neem je tijd en een dikke knuffel van ons💋💋

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig album , en mooi papier gebruikt bij elkaar.
    Dit is geen moeten maar voor de leuk dus we zien wel wanneer je weer wat erop zet.
    Dus rustig aan komt hopelijk wel weer bij je terug. geef het de tijd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    Bloggen is geen must hè en bij mij lag het ook op een laag pitje en begint het ook nu weer een beetje te komen. Je kaart is prachtig, heel mooi model met al die gevulde pagina's en pockets! Rustig aan en we zien je vanzelf weer verschijnen!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A super creation. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda