Welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie net zoveel plezier beleven aan het kijken als ik aan het maken.

zaterdag 26 juni 2021

Mijn eerste Canvas

                                         Hallo allemaal


Afgelopen woensdag ben ik weer eens na een lange tijd wezen freubelen bij mijn hobby vriendin Plony en ik wilde heel graag eens een canvasje maken. Na eerst gezellig koffie/thee te hebben gedronken en de honden aan elkaar voor gesteld waren was het tijd om naar boven te gaan en om te freubelen, want ja anders zou het echt niet af komen met al dat geklets van ons hihihihi....


Ik kan je zeggen...ik ben er best trots op wat het is geworden en ik ga er een mooi plekje in huis voor zoeken. Voor het eerst ook met structuur pasta gewerkt en ook dat is voor een eerste keer niet slecht, maar oefening baart kunst.


Het mooie papier van stamperia gebruikt...eindelijk de schaar erin gezet...zo mooi design papier, maar ja om het in de kast te leggen en niet gebruiken is ook nou niet de bedoeling.


Het mooie  lieve plaatje is natuurlijke afkomstig van een van Syta,s knipvellen die heeft van die leuke knipvellen dat er altijd wel 1 tussen zit dat je zegt die wordt het.


Ik heb genoten van de heerlijke dag bij Plony, want ik heb dit echt gemist zo samen bezig te zijn en hoop dat er weer meer gaan volgen. Ik zeg graag tot een volgende creatie maar weer en geniet van het weekend.


Challenges:










4 opmerkingen:

  1. Hele mooi gemaakt Jolanda,

    Ben benieuwd of er meer volgen.
    Fijn dat je het gezellige dag hebt
    gehad bij Plony.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card! Thank you so much for entering our Challenge at Crafter's Castle this week. Good luck!
    Blessings, Jeanie Ellis DT
    Crafter's Castle
    crafterscastle.blogspot.com
    Scrapbookingmamaw MyBlog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful creation.

    Thanks for sharing with us at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs bent geweest en nog leuker dat je een berichtje achterlaat, want die zijn altijd leuk om te krijgen en te lezen. Vind je me kaarten leuk, dan nodig ik je uit om mij te gaan volgen.

Groetjesssssss Jolanda